آخرین خبر

از عدم واگذاری جشنواره فجر به خانه موسیقی تا مشورت با نوربخش برای جانشین “پیروز ارجمند”

آوای ایرانیان: علی مرادخانی در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر سال جاری گفت: مسئولیت برگزاری این جشنواره را به خانه موسیقی به عنوان یک نهاد حقوقی نخواهیم داد، بلکه در نظر داریم آن را به چهره‌های فعال در عرصه موسیقی واگذار کنیم.

به گزارش آوای ایرانیان، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتاحییه بخش سمینار جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در خصوص تصمیم نهایی معاونت هنری در مورد جشنواره موسیقی فجر گفت: بدون شک مسئولیت برگزاری این جشنواره را به خانه موسیقی نمی‌دهیم.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ایم که مسئولیت این کار را به افراد سرشناس و فعال در عرصه موسیقی بسپاریم ولی به خانه موسیقی به عنوان یک نهاد حقوقی در این زمینه مسئولیتی را نمی‌دهیم.

مرادخانی ادامه داد: البته در خانه موسیقی نیروهای بسیار حرفه‌ای و موثری حضور دارند که برای برگزاری جشنواره از همه آن‌ها کمک خواهیم گرفت.

وی همچنین در خصوص گزینه‌های احتمالی برای سپردن مسئولیت برگزاری جشنواره موسیقی نیز اظهار کرد: هنوز به یک گزینه قطعی نرسیدیم ولی در این رابطه با افرادی چون حمیدرضا نوربخش و چند نفر از نیروهای اجرایی در معاونت هنری صحبت کرده‌ایم که در آینده‌ای نزدیک نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از عدم واگذاری جشنواره فجر به خانه موسیقی تا مشورت با نوربخش برای جانشین “پیروز ارجمند””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید