آخرین خبر

انتقاد محمد علیزاده از بازخوانی آهنگ‌های پاشایی

آوای ایرانیان: این خواننده پاپ در جدیدترین اجرایش گفت: برخی هنرمندان جهت زنده‌کردن یاد مرتضی پاشایی، آثارش را بازخوانی میکنند که به عقیده من کار قشنگی نیست/ با پول به تیتراژهای تلویزیون نرسیدم

به گزارش آوای ایرانیان، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ، شب گذشته(۵ شهریور) میعادگاه طرفداران خواننده موسیقی پاپ کشور ، محمد علیزاده بود .
علیزاده در این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم های “دلت با منه” ، “سورپرایز” و همچنین تک قطعات معروفش پرداخت .
وی در اواسط برنامه از حضور پدران و مادران در این کنسرت ابراز خوشحالی نمود و گفت : یکی از افتخارات بنده این است که که موزیک هایم حتی میتواند پدرها و مادرها را به سالن بیارد و لبخند رضایت را بر لبان این عزیزان بنشیند.

کنسرت-محمد-علیزاده-(16)

وی گفت: در ادامه محمد علیزاده، قطعه “شهر باران” را اجرا و آن را به همه پدران و مادران تقدیم نمود . در حین اجرای این قطعه ، گروهی سفیدپوش با گریمی شبیه به فرشته های آسمانی وارد صحنه شدند و به اجرای حرکات نمایشی صامت پرداختند که زیبایی اجرای این قطعه را دوچندان نمود .
پس از آن محمد علیزاده به معرفی یکی از آهنگسازان مطرح کشور پرداخت . او در رابطه با این آهنگساز اظهار کرد: وی فردی است که باعث ورود من به تلویزیون شد. سال ۸۳ تو خونه نشسته بودم که فردی به من زنگ زد و گفت برنامه ای داریم به نام “جزر و مد” که میخوایم تو تیتراژشو بخونی و در نهایت او، مهرداد نصرتی را به حاضرین در سالن معرفی نمود . علیزاده همچنین در رابطه با موضوع خوانندگی در تلویزیون گفت: بعضی از افراد این عقیده رو دارند که اگه کسی به عنوان خواننده تیتراژ وارد تلویزیون میشود حتما پول داده، در صورتی که این چنین نیست.

وی همچنین از زحمات و تلاش های خودش در سال های دور خبر داد و اظهار نمود : این استیج نتیجه ی ۱۸ سال زحمت و تلاش بنده است ، در صورتی که برخی از خواننده های تازه وارد ، در روزهای ابتدایی فعالیتشان ، قصد انجام کارهای بزرگی را دارند . وی در ادامه افزود : وقتی در قدرت هستی همه چیز خوبه اما وقتی در ضعفی ، باید به دنبال این موضوع باشی که اگه کسی بهتره ، دلیل بهتر بودنش چه چیزی است .
سپس علیزاده شروع به معرفی هریک از اعضای ارکستر پرداخت. در این معرفی هریک از اعضا با ساز تخصصیشان ، قطعه ی کوتاهی را تکنوازی میکردند که بسیار مورد استقبال حضار قرار گرفت .
در اواسط برنامه گروهی از طرفداران درخواست اجرای قطعه “جز تو” را داشتند که علیزاده در جواب به آنان گفت : مگه میشه من این آهنگو اجرا نکنم ، من به “جز تو” مدیونم .
در ادامه ، علیزاده خطاب به حضار گفت: من در این تایم کنسرتم هم ، مثل سایر تایم ها آیتم ویژه ای دارم . آیتمی که مخصوص خداست . وی در ادامه افزود : من انتهای جاده های خاکی دنیارو هیچوقت ندیدم . میخواهم برای خدایی بخوانم که خیلی خداست برای من . همیشه از او لطف و محبت هست و از ما فراموش کاری . زمانی که کوچیک بودم یادم است مادرم به من میگفت که خدا هزار برابر من، تو را دوست دارد، بعد وقتی که میدیدم مادرم من را اینقدر دوست دارد که با خودم میگفتم که پس خدا چقد من و دوست داره و چقد خدا دوست داشتنی است و خیلی خوشحالم که خدا دارم . بعضی وقتا که دلتگ میشم ، دلتنگ آدما و اتفاق ها میشم ، با تمام عزتی که خدا به من داده ، وقتی که میرم باهاش حرف میزنم ، آروم آروم آروم میشم .

کنسرت-محمد-علیزاده-(2)

سپس به اجرای قطعات “با این که تنهایی” ، حس آرامش” و ” میشه نگام کنی” به صورت میکس پرداخت .
علی رهبری و آرین بهاری، اعضای گروه پازل نیز از مهمانان ویژه این اجرا بودند که توسط علیزاده به حضار معرفی و مورد تشویق قرار گرفتند .
حامد کولیوند ، از خوانندگان پاپ کشور نیز مهمان دیگر این اجرا بود که توسط علیزاده معرفی شد . علیزاده در ادامه از قطعه ای که با حامد کولیوند به صورت فیت خوانده بودند نیز یادی کرد . او همچنین در این باره افزود : من اکثرا تمایلی به فیت دادن ندارم . معتقدم که هر خواننده ای نمک صدای خودش را دارد . علیزاده همچنین از بازخوانی کارهای مرتضی پاشایی انتقاد نمود و اظهار کرد : بعضی از افراد جهت زنده کردن یاد مرتضی آثارش را بازخوانی میکنند که به عقیده من کار خوبی نیست .
قطعات “فکرشم نکن” ، ” اشتباه” ، “دل بی تو غم زده” ، “غم دنیاس” ، “سرزنش” ، “بی حوصله” ، برگرد” ، “خیلی خوشحالم” و … از دیگر آثاری بودند که در این کنسرت اجرا شدند .
علیزاده در پایان نیز قطعه “جز تو” را به منزله ی حسن ختام برنامه به روی صحنه برد .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتقاد محمد علیزاده از بازخوانی آهنگ‌های پاشایی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید