آخرین خبر

آلبوم جدید علی تفرشی منتشر می‌شود

آوای ایرانیان: علی تفرشی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ پس از سال ها دوری از انتشار آثار موسیقایی به زودی تازه ترین آلبومش را منتشر می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، این خواننده که علاقه مندان موسیقی او را با آثار پرخاطره ای همچون تیتراژ سریال «خانه سبز» با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی و بسیاری آثار دیگر به یاد دارند، تصمیم به انتشار آلبوم جدید خود گرفته است.

جدیدترین آلبوم این هنرمند «شبت خوش باد، من رفتم» نام گرفته که با حضور نوازنده های مطرح و سرشناس حوزه موسیقی کشور تهیه و تولید شده است. آهنگساز و تنظیم کننده هر ۹ قطعه این آلبوم نیز علی تفرشی است که در آن از اشعار و غزل های بزرگان ادبیات پارسی از جمله عطار، عراقی، سعدی، مولانا، ابتهاج در این اثر بهره گرفته است.

در این آلبوم نوازنده ها و چهره های سرشناس موسیقی از جمله رضا تاجبخش، بهرام دهقانیار، بابک ریاحی پور، دارا دارایی، فیروز ویسانلو، امید حجت، هومن نامداری، همایون نصیری، بهنام ابطحی، آزاد میرزاپور، صدا صدیفی، داود ورزیده، بابک بنی حسینی، محمدرضا آقایی به عنوان نوازنده حضور داشته اند.

گروه موسیقی تلفیقی «ایده» عنوانی است که تفرشی برای گروه خود انتخاب کرده است. این گروه در سال ۱۳۸۷ توسط علی تفرشی تشکیل شد و همان سال با شرکت در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مقام اول را در بخش پاپ کسب کرد.

علی تفرشی کنسرت های متعددی را با گروه موسیقی پاپ خود در شهرهای مختلف و ارکستر سمفونیک به رهبری منوچهر صهبایی، نادر مشایخی، محمد بیگلری پور، نادر مرتضی پور و مجید انتظامی اجرا کرده است. او همچنین برای فیلم های زیادی نیز خوانندگی و نوازندگی کرده است.

از این خواننده تا کنون آلبوم هایی با نام های دیوانه شو، شمارش، تو کجائی، همه عشق و تردید در بازار موسیقی عرضه شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم جدید علی تفرشی منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید