آخرین خبر

اظهار امیدواری استاد پیانو نوازی برای بهتر شدن سطح نوازندگان پیانو

آوای ایرانیان: برگزاری جشنواره موسیقی جوان و حضور بخش موسیقی کلاسیک در آن صد در صد مثبت بوده و توانسته برای نوازنده های نوجوان و جوان انگیزه ایجاد کند و امیدوارم سطح این عزیزان در هر دوره جشنواره بهتر و بهتر شود.

به گزارش آوای ایرانیان: رافائل میناسکانیان عضو هئیت داوری نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش ساز پیانو گفت: این جشنواره ها باعث می شود بچه ها همدیگر را ببیند و از نزدیک با نوازندگی هم آشنا شوند و پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: سطح نوازندگی شرکت کنندگان خوب بود و امیدوارم سال به سال بهتر شود. همه شرکت کنندگان در سطح خودشان خوب بودند اما متاسفانه شهرستانی ها دسترسی به معلم خوب ندارند البته برخی این امکان را دارند که به تهران بیایند و از حضور معلم های خوب استفاده کنند اما نبود امکانات باعث عدم رشد بسیاری از جوانان با استعداد شده است.

میناسکانیان در ادامه گفت: برگزاری جشنواره موسیقی جوان و حضور بخش موسیقی کلاسیک در آن صد در صد مثبت بوده و توانسته برای نوازنده های نوجوان و جوان انگیزه ایجاد کند و امیدوارم سطح این عزیزان در هر دوره جشنواره بهتر و بهتر شود.

فریماه قوام صدری دیگر عضو هیئت داوری این دوره از جشنواره نیز گفت: در همکاری که بواسطه برگزاری جشنواره موسیقی جوان بین اساتید و بزرگان موسیقی ایران و برگزار کنندگان شکل گرفته به نکات وسیع تری از نظر فنی برای شناخت نوجوانان و جوانانمان دست پیدا کردیم.

این نوازنده پیشکسوت پیانو ادامه داد: اگر ما سطح و مرتبه موسیقی جوان و نوجوان کشورمان را نشناسیم چه طور می توانیم برایشان کمک باشیم براین اساس با برگزاری جشنواره موسیقی جوان می توانیم بیشتر به توانمندیهای آنان اشراف پیدا کنیم و با توجه به جوششی که در بین آنها وجود دارد ، پدیده های خوبمان را کشف نماییم.

قوام صدری بیان داشت: امیدوارم با گذشت زمان و ادامه سالهای برگزاری جشنواره بتوانیم برای خودمان تجربیات وسیع تری بدست آوریم تا کمک بیشتری به جوانان کنیم.

وی افزود: خوشحالم در کنار موسیقی سنتی کشورمان درجشنواره جوان ، بخش کلاسیک هم دایر شده و دومین سال است که از یک طیف نوازندگان نسل جوانمان برخوردار شدیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اظهار امیدواری استاد پیانو نوازی برای بهتر شدن سطح نوازندگان پیانو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید