آخرین خبر

حضور «زمانی یک زن» در جشنواره «کارتاژ» تونس

حضور «زمانی یک زن» در جشنواره «کارتاژ» تونس

فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانی جلیل اکبری صحت در جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاژ» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به تهیه کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی جلیل اکبری صحت در جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاژ» به نمایش درمی‌آید.

«زمانی یک زن» به نویسندگی محمد رحمانیان که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، روایتگر چند جستجو است؛ جستجوهایی که آدم‌های قصه را به شناخت دیگری از خود و جهان پیرامون می‌رساند.

این فیلم در سه کشور کنیا، کانادا و ایران فیلمبرداری شده و غزل شاکری و پژمان هادوی به همراه چند بازیگر خارجی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. کمپانی تولید این فیلم شرکت آریا پرسیس و محصول موسسه رسانه‌های تصویری است.

«کارتاژ» جشنواره‌ سینمای عرب و آفریقا است و از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فعال در قاره آفریقا به‌ حساب می‌آید. این جشنواره که از سال ۱۹۶۶ بنیان گذاشته شد با حمایت کمیته‌ای متشکل از وزارت فرهنگ تونس و نخبگان صنعت سینما هدایت و اجرا می‌شود که در اصل برای گردهمایی آثار کشورهای آفریقایی و عرب تأسیس شده است.

جایزه اصلی جشنواره، تانیت طلایی است که با الهام از الهه فنیقی تانیت نامگذاری شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاژ» از ۲۶ اکتبر تا ۲ نوامبر برابر با چهارم الی یازدهم آبان ماه در شهر کارتاژ کشور تونس برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور «زمانی یک زن» در جشنواره «کارتاژ» تونس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید