آخرین خبر

چکاوک دو شب در تالار رودکی خواند

آوای ایرانیان: کنسرت ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته طی دو شب در تالار وحدت روی صحنه رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته با استقبال مخاطبان موسیقی ایرانی و حضور برخی از اهالی هنر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

کنسرت ارکستر چکاوک در دو بخش و با دو خواننده با تمرکز بر روی آثار ماندگار گل‌ها و قطعات خاطره انگیز از ستارگان موسیقی ایران روی صحنه رفت.

در بخش اول این کنسرت هفت قطعه با صدای «محمد افروز» اجرا شد که از جمله این قطعات می‌توان به «ساقی» از اسدالله ملک، «آهسته» فضل الله توکل، «دو سه شب» ساخته بزرگ لشکری، «گل پونه‌ها» اثر ماندگار فضل الله توکل، «دوستی» همایون خرم، «ساز و آواز» و «سوز له» اشاره کرد.

در ادامه و در بخش دوم ارکس‌تر چکاوک «مصطفی نیکو» به عنوان خواننده روی صحنه آمد و قطعاتی چون «تک درخت» عباس شاپوری، «خوشه چین» روح الله خالقی، «ساز و آواز»، «ساغر» و «می‌گذرم» همایون خرم و «غزال» اجرا شد. تنظیم تمامی این قطعات را «علیرضا دریایی» انجام داده بود.

از جمله مهمان‌هایی که در دو شب کنسرت ارکس‌تر چکاوک حضور داشتند باید به «استاد ایرج خواجه امیری»، «مرجان گلچین»، «پرستو صالحی»، «رضا فیاضی»، «جلیل فرجاد»، «استاد وحدت»، «بهزاد رحیم خانی»، «آزاده نامداری»، «فرزاد حسنی»، «پدرام کریمی»، «مریم امیرجلالی»، «ناصر آقایی»، «فقیه سلطانی»، «عبدالرضا اکبری» و «رضا بنفشه خواه» اشاره کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چکاوک دو شب در تالار رودکی خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید