آخرین خبر

آخرین اخبار از مسابقه “اعجوبه‌ها”

آوای ایرانیان: در پی استقبال شرکت کنندگان و درخواست برای تمدید زمان شرکت در مسابقه، آپارات این مسابقه را تمدید کرد.
به گزارش آوای ایرانیان، مسابقه استعدادیابی چند سالی است که با هدف کشف استعداد کسانی که تصور می ‌کنند توانایی خاصی دارند در سراسر دنیا برگزار می ‌شود. در همه کشورها این مسابقه با شور و هیجان خاصی برگزار می ‌شود و هر کشور این مسابقه را تا حدی بومی سازی کرده و با توجه به فرهنگ خود این مسابقه را برگزار می ‌کند.
اعجوبه ها

حال آپارات که برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقه اعجوبه ‌ها می ‌کند، با استقبال زیاد کاربران برای شرکت در این مسابقه مواجه شده است و تعداد ویدئو هایی که روزانه روی سایت بارگذاری می ‌شود بسیار زیاد بوده و ویدئو ها برای قرار گرفتن در بخش مسابقه باید بازبینی شوند تا کیفیت و دسته بندی آنها مشخص شود. این کار زمانبر است و ممکن است ویدئویی که ارسال می ‌شود تا دو روز در صف تایید قرار گیرد.
از طرفی برخی کاربران، مخصوصا کابران شهرستان‌ ها از زمان مسابقه دیرتر مطلع شده ‌اند و هنوز فرصت نکرده ‌اند ویدئو خود را روی سایت بارگزاری کنند، لذا درخواست تمدید زمان برگزاری مسابقه را داشته ‌اند. آپارات نیز با توجه به اینکه این مسابقه تنها یکبار در سال برگزار می ‌شود، تصمیم به تمدید این مسابقه گرفت تا علاقه ‌مندان فرصت بیشتری برای ارایه ویدئو های خود داشته باشند. بنابراین مسابقه اعجوبه ‌ها تا ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۰:۱۰ صبح تمدید شد.
این مسابقه در بخش ‌های بازیگری، استعداد عجیب، استعداد ورزشی و خوانندگی پاپ و سنتی برگزار می ‌شود. که داوری این دور از مسابقات را کمال تبریزی برای بازیگری، رضا رشیدپور برای استعداد عجیب، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی و روزبه نعمت اللهی برای خوانندگی پاپ به عهده دارند.
برای هریک از برندگان جوایز ارزنده ‌ای نیز با توجه به رشته ‌ای که در آن شرکت می ‌کنند در نظر گرفته شده است. برای برنده بازیگری، سفر به جشنواره کن فرانسه، برای برنده ورزشی سفر به فینال جام باشگاه‌ های اروپا، برای دو نفر برنده خوانندگی سفر به کنسرواتوار اتریش و سفر به ونیز ایتالیا در نظر گرفته شده است. نفرات دوم و سوم و منتخب مردمی هر رشته نیز جوایز ارزنده ‌ای دریافت خواهند کرد.
علاقه ‌مندان می‌توانند از طریق سایت آپارات و نشانی www.aparat.com/talent94 اطلاعات لازم برای شرکت در این مسابقه را بدست آورند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین اخبار از مسابقه “اعجوبه‌ها””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید