آخرین خبر

میلاد درخشانی از افشارستان رونمایی می‌کند

آوای ایرانیان: آلبوم افشارستان (۲) ساخته میلاد درخشانی پنجنشبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۷- با حضور هنرمندان و نوازندگان اثر در شهرکتاب فرشته رونمایی می‌شود.
به گزارش آوای ایرانیان، رونمایی از آلبوم افشارستان (۲) ساخته میلاد درخشانی که شامل هفت آهنگ بی‌کلام به نام‌های: تنهایی، تا رهایی، سفر، اشک را زیست، اینجا می‌ا تو هم افسرده می‌شوی، مکاشفه قبل از طوفان و از تو تا من سکوت؛ پنجنشبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۷- با حضور هنرمندان و نوازندگان اثر در شهرکتاب فرشته به آدرس: تجریش خیابان شهید دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی شماره ۳۲ برگزار می‌شود.

ساخت این اثر از اواخر سال ۱۳۹۳ آغاز شد. آلبوم شماره (۱) نیز پیش از این در سال ۸۶ عرضه شده بود. این آلبوم توسط شرکت کوک منتشر و عرضه شده است.

درباره این آلبوم آمده است: افشارستان تعاملی است در موسیقی و آهنگسازی. تعاملی که محصول دیدگاه موسیقایی نوازندگان جوان و خوش ذوق است. پیکره اصلی آلبوم، برگرفته از موسیقی دستگاهی ایرانی است که با آهنگسازی میلاد درخشانی به سمع می‌رسد. اینکه چند ساز با ریشه غیر مشترک همصدا شوند موضوع جدیدی نیست ولی اینکه چطور تنظیم شود یا از چه سازبندی بهره گیری شود و در کل دغدغه آهنگسازش چه باشد بسیار حائز اهمیت است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “میلاد درخشانی از افشارستان رونمایی می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید