آخرین خبر

واکنش دیرهنگام وزیر ارشاد به سخنان مدیر کل سابق دفتر موسیقی

آوای ایرانیان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی در باره اکران تئاترهای زیرزمینی گفت: همانطور که می گویید و از اسم این نوع تئاترها مشخص است، این تئاترها زیرزمینی هستند و نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت باید با وزارت ارشاد در کنترل این اتفاقات همکاری کند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در باره مصاحبه اخیر مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد چیست، گفت: صحبتهای ارجمند باید بررسی شود. اختلافاتی بوده است که باید آن ها را بررسی کنیم من بعضی از حرفهای ایشان را قبول ندارم و ایشان نظر خودشان را گفته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی در باره اکران تئاترهای زیرزمینی گفت: همانطور که می گویید و از اسم این نوع تئاترها مشخص است، این تئاترها زیرزمینی هستند و نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت باید با وزارت ارشاد در کنترل این اتفاقات همکاری کند. این سوال را بهتر است از مسوولان نیروی انتظامی بپرسید.

لازم به ذکر است، چندی پیش پیروز ارجمند مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با یکی از نشریات دلایل استعفای خود را بیان کرده بود و در آن مواردی همچون دخالت های مدیران وزارتی، عدم اختصاص اختیارات کافی برای اداره دفتر و موارد دیگر را به عنوان دلایل استعفای خود ذکر شده بود.
منبع: جماران

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش دیرهنگام وزیر ارشاد به سخنان مدیر کل سابق دفتر موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید