آخرین خبر

نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

به گزارش آءای ایرانیان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور با موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در نگارستان حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه مجازی منتخبی از آثار برگزیده در مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور است که به همت حوزه هنری دیجیتال و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار شده و ۳۳ اثر را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع چهره بازیکنان و کادر فنی ۳۲ تیم ملی فوتبال راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲، از میان ۱۷۳۶ اثر متعلق به ۵۷۹ هنرمند از ۷۲ کشور (۵۰۸ اثر در بخش کاریکاتور – ۱۲۲۸ اثر در بخش کارتون) انتخاب شده است.

در طراحی خلاقانه این نمایشگاه، از شبیه‌سازی فضای ورزشگاه استفاده شده است که در نوع خود یک اتفاق جدید و منحصر به فرد است.

قابلیت رأی‌دهی به آثار از جمله امکاناتی است که در این نمایشگاه مجازی وجود دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند با انتخاب اثر موردعلاقه خود، در قرعه‌کشی ۵ جایزه ۳ میلیون ریالی شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه مجازی و شرکت در قرعه‌کشی روی لینک https://negarestan.hozehonari.ir کلیک کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید