آخرین خبر

دلیل اصلی از هم پاشیدن گروه “آریان”

آوای ایرانیان: خواننده گروه موسیقی آریان در خصوص مهم ترین علت از هم پاشیدن گروه موسیقی “آریان” گفت: زمانی که آخرین آلبوممان مجوز نگرفت بچه‌ها از هم برای مدت طولانی دور بودند و همین مسئله موجب دلسردی و عدم فعالیت بچه های گروه شد در واقع برخلاف تمام شایعات، هیچ اختلافی میان بچه ها وجود نداشت.

به گزارش آوای ایرانیان، دومین آلبوم مستقل “پیام صالحی” خواننده سابق گروه موسیقی آریان با عنوان “بر می گردم” ساعاتی پیش در مجتمع کوروش تهران رونمایی شد.

پیام صالحی در این نشست خبری گفت: متاسفانه گروه موفق و محبوب “آریان” بنا به دلایلی از هم پاشید و بنده هم به عنوان مسئول اولیه گروه تصمیم گرفتم فعالیت هنری خود را به طور کاملا مستقل ادامه دهم.

وی در ادامه به مشکلات ادامه فعالیت گروه آریان گفت: متاسفانه راه ادامه فعالیت گروه آریان بسیار سخت و پیچیده است، زیزا تمام آثار و فعالیت های گروه آریان تحت قرار یک شرکتی است که ادامه همکاری با وی مسیر نیودو این شرکت برای لغو این همکاری، رقم زیادی را از ما طلب کرده که متاسفانه این رقم پرداختی در توان هیچ کدام از اعضای گروه ما نسیت.

وی ادامه داد : از سوی دیگر برخی اعضای اصلی گروه همانند علی پهلوان(خواننده) چند وقتی در استرالیا زندگی میکند و حضور در ایران براش سخت بود اما در عین حال اعلام آمادگی کرد تا مجددا فعالیت گروه را از سر بگیریم اما علی پهلوان هم به من گفته بود تنها در شرایطی حاضر به همکاری با گروه هستم که قطعات قدیمی گروه آریان را هم در کنسرت هایمان اجرا کنیم که متاسفانه این مسئله با توجه به شرایطی که آن شرکت برایمان رقم زده بود، مقدور نبود.

صالحی در ادامه در خصوص علت اصلی از هم پاشیدن گروه “آریان گفت: زمانی که آخرین آلبوممان مجوز نگرفت بچه‌ها از هم برای مدت طولانی دور بودند و همین مسئله موجب دلسردی و عدم فعالیت بچه های گروه شد در واقع هیچ اختلافی میان بچه ها وجود نداشت.

وی در خصوص شرایط فعلی موسیقی ایران گفت: هنوز که هنوز است خیلی از خواننده های قدیمی به خاطر اینکه قوی کار می کنند میان مردم محبوب هستند پس ملاک اصلی محبوبیت، ارائه اثر سالم و با کیفیت به مردم است.

بنا بر این گزارش، محمدرضا گلزار و حامد برادران به عنوان آهنگساز و یاحا کاشانی به عنوان مدیر هنری و ترانه سرا به همراه سایر عوامل تولید آلبوم حضور داشتند.

این آلبوم ۱۴ قطعه دارد که بابک جهانبخش، مازیار فلاحی، شراره فرنژاد، ماهان بهرام خان، سینا شعبانخانی و میلاد باران کار ساخت ملودی‌های این اثر را برعهده داشته‌اند و کوشان حداد، شهاب اکبری، میلاد ترابی، حامد برادران، پیام هوشمند و انوشیروان تقوی تنظیم کننده‌های این اثر هستند، یاحا کاشانی، شراره فرنژاد و مهرزاد امیرخانی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.
شایان ذکر است که «شراره فرنژاد» و «علیرضا طباطبایی» از دیگر اعضای گروه «آریان» نیز در این آلبوم حضور داشته و با «پیام صالحی» همکاری داشته‌اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دلیل اصلی از هم پاشیدن گروه “آریان””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید