آخرین خبر

لغو کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری

آوای ایرانیان: اجرای کنسرت «ناگفته» ساخته حافظ ناظری و با اجرای استاد شهرام ناظری تنها سه روز مانده به زمان اجرا لغو شد.

به گزارش آوای ایرانیان، پیش‌تر قرار بود که در ۲۶ شهریور ماه، این کنسرت در تالار وحدت شهر تبریز به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و ‌بزرگداشت «شهریار» شاعر سر‌شناس آذری زبان برگزار شود، اما در لحظه آخر در حالی که مجوزهای لازم برای اجرای آن صادر شده بود این کنسرت لغو شد.

تور کنسرت «ناگفته» پنجم و ششم شهریور ماه از شهر شیراز شروع شد و با استقبال مخاطبان مواجه گشت؛ به گونه‌ای که کنسرت تهران این گروه، برای بار سوم تمدید شد. انتظار می‌رفت با حمایت مسئولان زمینه برای آشتی مخاطبان با کنسرت‌های موسیقی سنتی بیش از گذشته فراهم شود.

مدتی قبل هم مجوز صدور ویزا برای ستارگان مطرح خارجی در کنسرت «ناگفته» صادر نشده بود و به همین جهت نوازندگان ایرانی در لحظه آخر جایگزین نوازندگان مطرح خارجی شدند و با تمرین فشرده و شبانه روزی سعی کردند اجرای استانداردی را از خود به نمایش بگذارند.

«ناگفته» دوم مهرماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود و بعد از آن هم به اجرای برنامه در شهرهای مختلف ایران می‌پردازد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لغو کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید