آخرین خبر

“میراث” روی صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی ۲۶ و ۲۷ شهریورماه به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان: گروه موسیقی میراث در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه آثاری فاخر در حوزه موسیقی و پرداختن به آثار نام‌آوران عرصه ادبیات به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شد. اعضای این گروه تلاش می‌کنند تا با پرداختن به هر آنچه که میراث این مرز و بوم نامیده می‌شود، پاسدار هنری باشند که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ایران زمین دارد.

آرش قاسمی آهنگساز، نوازنده عود و سرپرست گروه است. این کنسرت با حضور میلاد بیات نوازنده کمانچه، اشکان پورفرخی نوارنده دف و ادوات کوبه‌ای، سهیل حسنوی نوازنده سنتور، تورج زادپور نوازنده تار، امین رحیمی نوازنده نی، عمران فروزش نوازنده تنبک و دف، در دو بخش همایون و شور برگزار خواهد شد.

اجرای تصنیف‌هایی مانند «عاشقی بر من» و «لیلی و مجنون» با آهنگسازی سرپرست گروه و همچنین «باز فرود آمدیم» و «دولت عشق» از زنده‌یاد استاد جلال ذوالفنون که همه برگرفته از اشعار حضرت مولانا و همچنین قطعات بی‌کلامی مانند زیرکش سلمک و چهار مضراب و تکنوازی و دونوازی اعضای گروه موسیقی میراث از برنامه‌های این گروه به‌منظور بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی خواهد بود.

قطعه کاروان نیز قرار است در این دو شب برای علاقه‌مندان به موسیقی اصیل ایرانی اجرا شود.

کنسرت گروه میراث ۲۶ و ۲۷ شهریورماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““میراث” روی صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید