آخرین خبر

بازیگران مطرح سینما به “مستقیم آزادی” رسیدند

آوای ایرانیان: آلبوم شعر و موسیقی «مستقیم آزادی» سروده «فهیم برزنونی» با صدای بازیگران صاحب نام سینما، تئاتر و تلویزیون به زودی روانه بازار آثار شنیداری خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «مستقیم آزادی» عنوان یکی از تازه ترین آثار شنیداری در حوزه کلام است که به زودی با صدای تعدادی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در بازار موسیقی منتشر می شود.

در این آلبوم که برگرفته از سروده های فهیم برزنونی است، بازیگران شاخصی چون جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، فرخ نعمتی، شهره سلطانی، کامران تفتی و علی اوسیوند به عنوان گوینده و راوی حضور دارند.

آلبوم «مستقیم آزادی» که از طریق شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، منتخبی از کتاب اشعار فهیم برزنونی با نام های «مستقیم آزادی»، «دختر مهره های تلخ»، «بچه های سربی» و «خیانت با وقت قبلی» است که وی همراه با دیگر بازیگران به عنوان راوی یکی از اشعار حضور دارد.

شایان ذکر است که حبیب محمدی تهیه کننده، ابراهیم اثباتی آهنگساز، جواد کاهانی مدیر تولید، علی اکبر رهنمایی عکاسی و گرافیک، عوامل اجرایی این آلبوم موسیقایی هستند که توسط موسسه ویدئو رسانه «ریز موج» روانه شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگران مطرح سینما به “مستقیم آزادی” رسیدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید