آخرین خبر

شوخی‌ کمدین خندوانه با تتلو

آوای ایرانیان: یکی از کمدین های برنامه خندوانه در حین اجرای استندآپ کمدی خود شوخی جالبی را تتلو و سایر خواننده های زیرزمینی کرد.
به گزارش آوای ایرانیان، امیرمهدی ژوله در مرحله‌ی دوم مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» هم با دست پر روی صحنه رفت و لحظات شادی را برای مخاطبان این برنامه رقم زد.
این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. فوتبالیست شدن، خواننده شدن، بازیگر شدن و سیاستمدار شدن چهار شغلی بود که زوله با سه تای اول شوخی کرد و در مورد چهارمی گفت جرات ندارد درباره‌ی آن حرفی بزند.
او گفت که برای مشهور شدن باید خواننده می‌شدم، اما نه مثل این خواننده‌های اصیل، بلکه باید پول می‌دادم تا برایم آهنگ می نوشتند، پول می دادم تا کلیپ بسازند، اما از آنجا که پول ندارم بدهم برایم کلیپ بسازند باید خواننده زیرزمینی می‌شدم. اما اسمم مشکل دارد. به خاطر همین باید اسمم را عوض می کردم، می‌توانستم اسمم را بگذارم «ژوله‌یا» و بعد هزار نفر می‌آمدند ببینند ژوله یا چی؟ و بعد می‌دیدند ژوله و هیچی.
او ادامه داد: «یا اسمم را می‌گذاشتم «امیر ژوژولو». به طرفدارانم هم می‌گفتم ژوژولیا. بعد توی صفحه مجازی عکس خودم را می‌گذاشتم که سرما خوردم، و ده هزار نفر برایم کامنت می‌گذاشتند، الهی بمیرم، دستمال بگیر. تازه پنجاه هزار نفر هم آن را به اشتراک می‌گذاشتند.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شوخی‌ کمدین خندوانه با تتلو”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید