آخرین خبر

حذف جوانان از جشنواره موسیقی فجر

آوای ایرانیان: حمیدرضا نوربخش دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر جایزه محور و بدون اعلام فراخوان تولیدات موسیقی ارزیابی و زمینه حضور گروه‌های حرفه‌ای در جشنواره فراهم می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در بخشی از این جلسه اعضای حاضر به رویداد‌ها و مسایل هنری اخیر کشور پرداختند.

حمیدرضا نوربخش که به تازگی حکم مدیریتش بر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر را از معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، در بخش از این نشست گفت: بعد از سی سال برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر ضرورت دارد که تغییر رویکردی صورت گیرد و امسال جشنواره بین المللی موسیقی فجر با ارزیابی تولیدات سال و حضور گروههای حرفه‌ای برگزار خواهد شد. در واقع جشنواره جایزه محور و بدون اعلام فراخوان تولیدات موسیقی ارزیابی می‌شود و زمینه حضور گروههای حرفه‌ای در جشنواره فراهم می‌شود. برای گروههای جوان در حوزه موسیقی نیز رویدادهای دیگری مانند جشنواره موسیقی جوان فراهم است.

نوربخش در ادامه گفت: دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و مدیر جشنواره و دبیر اجرایی سه ضلعی هستند که در کنار هم امور جشنواره را دنبال می‌کنند ومسایلی که درباره تداخل مدیر و دبیر جشنواره عده‌ای طرح کردند درست نیست. جلسه‌ای نیز با حضور دکتر حسن ریاحی؛ دبیر محترم جشنواره برگزار شد و امیدواریم بتوانیم اتفاق خوبی را در این دوره شاهد باشیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

2 دیدگاه در “حذف جوانان از جشنواره موسیقی فجر”

  1. شعله گفت:

    چرا؟؟؟؟؟؟
    فراخوان وحضور جوانان چه منافاتی بات ساز وکار جشنواره داشت؟؟؟؟؟؟

  2. شعله گفت:

    چرا؟؟؟؟؟؟
    فراخوان وحضور جوانان چه منافاتی باساز وکار جشنواره داشت؟؟؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید