آخرین خبر

حضور بانوان سالخورده کهریزک در یک کنسرت

آوای ایرانیان: گروه موسیقی «آرزوناک» به سرپرستی و آهنگسازی فهیمه عظیمی اولین کنسرتشان را با حضور بانوان سالخورده کهریزک برگزار می کند .

به گزارش آوای ایرانیان، عظیمی در خصوص دعوت از بانوان سالخورده کهریزک به تماشای این اجرا گفت : همیشه قصد داشتیم تا در اجرای اولین کنسرتمان برنامه ای انسان دوستانه نیز داشته باشیم چرا که در هفته ای این کنسرت برگزار می شود که در آن روز صلح و انسان دوستی قرار دارد . از این رو با مدیران آسایشگاه کهریزک به منظور حضور بانوان سالخورده دراین کنسرت وارد مذاکره شدیم . آنهااز پیشنهاد ما استقبال کردند و قرار بر این شد تا در روز جمعه سوم مهرماه ۴۰ نفر از بانوان سالخورده کهریزک با حضور در فرهنگسرای نیاوران بیننده کار ما باشند .امیدورایم مجموعه قطعاتی که برای اجرا در این کنسرت در نظر گرفته ایم مورد قبول آنها واقع شود .

الهام مطلب‌نیا :قانون، نرگس نیری:‌تار، آیلی مرغوب نیا :کمانچه، پرستو خندانی: عود، فاطمه بیگی: بم‌تار، راحیل عباس‌زاده :گیتار، سوسن راد: ویولنسل، آناهیتا جبارپور :سازهای کوبه ای، زهره فیروزی :خواننده، فهیمه عظیمی :سرپرست و نوازنده نی، نوازندگان گروه اجرایی این کنسرت موسیقایی هستند.

شایان ذکر است کنسرت گروه موسیقی ” آرزوناک” جمعه سوم مهر ماه ساعت ۱۳:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ویژه بانوان برگزار می شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور بانوان سالخورده کهریزک در یک کنسرت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید