آخرین خبر

«لیگ عشاق» دوباره به رادیو رسید/ مسابقه‌ای برای زوج‌های باسابقه

به گزارش آوای ایرانیان، «لیگ عشاق» یکی از مسابقات رادیویی است که با محوریت خانواده همراه مخاطبان می‌شود. در این مسابقه رادیویی که ویژه زوج‌های با تجربه با بیش از ۱۰ سال سابقه زندگی مشترک طراحی شده است خانواده‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و با توجه به استقبال مخاطبان در فصل گذشته این برنامه تابستان ۱۴۰۱ با فصل جدید همراه مخاطبان می‌شود.

امیر عضد مجری و تهیه‌کننده این برنامه در توضیحاتی درباره فصل جدید گفت: «لیگ عشاق» مسابقه‌ای ویژه خانواده‌های با تجربه است که در فضایی شاد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این مسابقه در فصل جدید به صورت حضوری همراه شرکت کنندگان خواهد بود و در این لیگ ۲۸ زوج با اصالت‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: زوج‌های شرکت‌کننده در مراحل مختلفی به رقابت می‌پردازند و با حذف زوج‌های بازنده در نهایت دو زوج به مرحله نهایی صعود می‌کنند. در فینال زوج برنده با افزایش صددرصدی جایزه این مسابقه نسبت به فصل قبل، جام قهرمانی «لیگ عشاق» و مبلغ بیست میلیون ریال دریافت می‌کند.

عضدی یادآور شد: مبلغ جایزه این لیگ به عنوان سوژه طنز مسابقه در نظر گرفته شده است که در مراحل مختلف شرکت کنندگان باید پاسخگوی آنی و لحظه‌ای این سوال باشند که «چه برنامه‌ای برای بیست میلیون ریال هدیه خود دارید؟» این لیگ شامل مراحل مختلف سوال و جواب، اجرای نمایش و گزارش و … است که با اجرای من و مهسا ایرانیان تقدیم مخاطبان می‌شود.

«لیگ عشاق» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی امیر عضد و اجرای امیر عضد و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«لیگ عشاق» دوباره به رادیو رسید/ مسابقه‌ای برای زوج‌های باسابقه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید