آخرین خبر

واکنش حسین علیزاده پس از تماشای یک نمایش

آوای ایرانیان: حسین علیزاده و لوریس چکناواریان شامگاه گذشته ۷ مهر ماه به تئاتر «باران» رفتند.

به گزارش آوای ایرانیان، این دو هنرمند به تماشای دو نمایش «آتن مسکو» و «وانیک» نشستند و نمایش‌ها به این دو هنرمند تقدیم شد.

سهراب سلیمی کارگردان نمایش «وانیک» گفت: امشب هنرمندان بزرگی در این سالن حضور دارند و من با احترام به همه این عزیزان،اجرای امشب را به یار همیشگی و وفادارم “حسین علیزاده”تقدیم می کنم.

حسین علیزاده بعد از تماشای این نمایش مطرح کرد: بسیار تحت تاثیر این نمایش قرار گرفتم، با تخیل جاری در این نمایش و به کمک اجرای خوب بازیگران فراموش می‌کنید که روی صندلی نشسته‌اید و نمایش می‌بینید. این نمایش واقعیت تلخی است که کمابیش در زندگی افراد تجربه شده است.

وی ادامه داد: موضوع این نمایش خیلی آشناست به خصوص برای جامعه ایران که همه چیز در ظاهر می‌گذرد.خوشحالم که در این وانفسای تئاتر هنوز آثاری نظیر”وانیک”روی صحنه می‌روند، تئاتری که تنها با عشق ادامه حیات می‌دهد.

حسین علیزاده در بخش پایانی سخنانش گفت: سهراب سلیمی هنرمند عزیز و دوست قدیمی من است که من به عشق و شرف او قسم می‌خورم.

در میان تماشاگران این نمایش می‌توان به حضور هنرمندانی همچون رویا افشار،محمد رحمانیان،بهرام ابراهیمی،بهناز جعفری،سیاوش طهمورث،آزاده انصاری،جهانبخش سلطانی،عباس جهانگیریان و.. اشاره کرد.

نمایش «وانیک» نوشته‌ی واسلاو هاول، ترجمه‌ی علی امینی نجفی به کارگردانی سهراب سلیمی از ۸ شهریور ماه هر شب به جر شنبه‌ها ساعت ۱۹ در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش احمد ساعتچیان، رضا مولایی، شیوا اردوئی به ایفای نقش می‌پردازند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش حسین علیزاده پس از تماشای یک نمایش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید