آخرین خبر

“کاربن”ی ها به آزادی رسیدند

آوای ایرانیان: گروه موسیقی «کاربن» به سرپرستی فرشاد فزونی جمعه دهم مهر ماه برای دومین بار در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی کنسرت خود را برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی «کاربن» به سرپرستی فرشاد فزونی کنسرت «زبان از یاد رفته» را روز جمعه دهم مهر ماه ساعت ۱۹ و ۲۱ در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار خواهد کرد. دومین شب کنسرت این گروه قرار بود جمعه سوم مهر ماه در برج آزادی برگزار شود که به احترام جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا در منا لغو و به دهم مهرماه موکول شد.

نخستین شب اجرای کنسرت «زبان از یاد رفته» گروه کاربن پنجشنبه دوم مهر در برج آزادی با استقبال مخاطبان برگزار شد که در پی آن فرشاد فزونی، سیاوش امامی، فرشاد رضایی و آیدین رادکیا اعضای گروه «کاربن» قطعاتی از آلبوم «زبان از یاد رفته» را به شیوه‌ای متفاوت در بخش جلوه‌های تصویری اجرا کردند.

فرشاد فزونی، ‌ آیدین رادکیا، ‌ سیاوش امامی و فرشا رضایی گروه چهار نفره نوازندگان کاربن هستند که برای نخستین بار در سال ۹۲ همکاری خود را در کنسرت فرشاد فزونی در تالار ایوان شمس آغاز کردند که با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست فضای کاری خود را کامل کردند. این گروه با استفاده از مدیاهاى گوناگون سعى در فاصله گرفتن از یک گروه صرفاً موسیقایى دارد.

آلبوم «زبان از یاد رفته» به زودی با اشعاری از شل سیلور استاین منتشر می‌شود.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““کاربن”ی ها به آزادی رسیدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید