آخرین خبر

واکنش لوریس چکناواریان و اساتید موسیقی به فاجعه “منا”

آوای ایرانیان: همزمان با فاجعه مرگبار “منا” هنرمندان نیز با انشتار دلنوشته هایی نسبت به این فاجعه واکنس نشان دادند که اساتیدی چون لوریس چکناواریان، کیوان ساکت، هادی منتظری و اردوان کامکار با ارسال دلنوشته ای کوتاه به آوای ایرانیان، نسبت کشته شدن بیش صد ها زائر ایرانی در مکه واکنش نشان دادند.

کیوان ساکت، نوازنده تار و آهنگساز: بار دیگر بی کفایتی اعراب ال سعود در برگزاری مراسم حج و عناد دیرینه ی ان ها با ایران و ایرانی باعث شد عده بسیاری از هموطنان بی گناه ما به کام مرگ فرو روند و ملتی را در ماتم خود به سوگ بنشانند.
من این فاجعه هولناک را به خانواده های ان عزیزان و نیز مردم قهرمان ایران تسلیت می گویم.

لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر: شهادت جانگداز زائران خانه خدا را به خانواده های سوگوار و عموم هموطنان عزیز تسلیت عرض می نمایم.

اردوان کامکار، آهنگساز و نوازنده سنتور: خداوند انشاالله مکه را از دست این فاسدان رها و بدست شورایی از تمامی مسلمانان برساند”

هادی منتظری، پیشکسوت موسیقی: “ایکاش برای مردم شهید پرور ریشه ی وهاببت را برشته ی تحریر در بیاورید ، که بدانند ریشه ی این بیعدالتی ها ، ظلم ها ریشه در کجا دارد ، فاجعه انقدر عظیم است که نباید سکوت کرد .شک ندارم که بازهم دست استعمار از استین برون امده تا جنگ افروزی کند برای فروش اسلحه و برادر کشی .”
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش لوریس چکناواریان و اساتید موسیقی به فاجعه “منا””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید