آخرین خبر

دعوت اتریش از رهبر ارکستر سمفونیک تهران

آوای ایرانیان: مدیران برگزاری فستیوال «براتیسلاو» کشور اتریش از علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای برنامه در این رویداد هنری دعوت کردند.

به گزارش آوای ایرانیان: برگزارکنندگان فستیوال بین المللی موسیقی «براتیسلاوا» کشور اتریش برای دومین بار پیاپی از علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای برنامه دعوت کردند. این در حالی است که وی به عنوان تنها رهبر ارکستر شرکت کننده از خاورمیانه در این فستیوال حضور خواهد داشت.

فستیوال بین المللی موسیقی «براتیسلاوا» هر سال از رهبران و ارکستر های سمفونیک مشهور جهان برای اجرای برنامه در این فستیوال دعوت می کند. در این فستیوال دولتی ارکستر های معروفی چون فیلارمونیک وین، برلین، لندن، آمستردام، چک و ده ها ارکستر بزرگ جهان با رهبرانی چون هربرت فون کارایان، کورت مازور، کلودیو ابادو، زوبین مهتا، سی ژی اوزاوا، رولین مازل، ریکاردو موتی، ریکاردو شایی و لونارد برنشتین شرکت داشته اند.

علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران که تا چند روز آینده پروژه «مهر تا مهر» را با این مجموعه موسیقایی آغاز می کند از امروز تمرین هایش را با ارکستر فیلارمونیک اسلوواکی نیز آغاز کرده است. وی که برای اولین بار ۳۵ سال پیش به ارکستر فیلارمونیک اسلوواکی دعوت شد از کمتر رهبران ارکستری است که همچنان همکاری خود را با ارکستر فیلارمونیک اسلوواکی ادامه داده است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوت اتریش از رهبر ارکستر سمفونیک تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید