آخرین خبر

خواننده “پژمان” و “شاهگوش” رادیویی شد

آوای ایرانیان: مستند فرهنگی و هنری «هاشور» سه شنبه با حضور خواننده تیتراژ سریال‌های «پژمان» و «شاهگوش» از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.
به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، طیبه نهانی، تهیه کننده برنامه از روایت متفاوت فرهنگ هنر ایران در شبکه رادیویی تهران خبر داد و گفت: در برنامه جدید هاشور با اهالی فرهنگ و هنر، از روایت متفاوت فرهنگ هنر ایران گفت وگو می شود. امشب پنجم آبان، از ساعت ۲۲ علی زند وکیلی خواننده و نوازنده اهل شیراز، یکی از جوان‌ترین خواننده‌های سبک سنتی – تلفیقی مهمان شنونده های رادیو تهران است.
از جمله کارهای شاخص زند وکیلی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد. به تازگی نیز قطعه «باب الحوائج» با صدای مشترک علی زند وکیلی و محمد زند وکیلی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع)، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
تهیه کننده هاشور به گپ و گفت فرهنگی و هنری با این خواننده جوان اشاره کرد و افزود: روایت ما مستندی است از دنیای فرهنگ و هنر، که با مهمان برنامه از زوایای مختلف گفت وگو می شود و تمرکز بر موسیقی است.
وی خاطر نشان کرد: مستند «هاشور» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران است که در قالب مستند فرهنگی و هنری از شنبه تا پنج شنبه از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن می رود.
این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و طیبه نهانی در خارج از استودیو شبکه رادیویی تهران تهیه و تقدیم مخاطبان می شود.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده “پژمان” و “شاهگوش” رادیویی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید