آخرین خبر

اجرای آثاری از عبدالقادر مراغی در هفته فرهنگی ترکیه در ایران

آوای ایرانیان: برگزاری هفته فرهنگی ترکیه در خانه هنرمندان ایران از امروز ۱۰ مهر با اجرای کنسرت های موسیقی و آثاری از عبدالقادر مراغه ای همراه بود.

به گزارش آوای ایرانیان: همزمان با برگزاری هفته فرهنگی ترکیه در خانه هنرمندان ایران، شنبه ۱۱ مهر کنسرت موسیقی مصطفی دوغان دیکمن و آکیس انسمبل برگزار خواهد شد.

در این برنامه که ساعت ۱۸ در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود آثاری از عبدالقادر مراغی اجرا می شود و محمدرضا درویشی و یالچین چتین کایا نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شعبه یونسکو در ایران و شهرداری مراغه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

همچنین سه‌شنبه ۱۴ مهر کنسرت موسیقی یونس امره ساعت ۱۸ در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. این برنامه به معرفی آلبوم موسیقی «گوش دهید ای یاران» اختصاص دارد.

هفته فرهنگی ترکیه شامل برنامه‌های پخش فیلم، اجرای موسیقی، نشست‌های ادبی و نمایشگاه عکس و خوشنویسی از جمعه ۱۰ مهر تا سه‌شنبه ۱۴ مهر در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر برگزار خواهد شد. حضور در این برنامه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای آثاری از عبدالقادر مراغی در هفته فرهنگی ترکیه در ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید