آخرین خبر

مدیران جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند

به گزارش آوای ایرانیان، مجید زین‌العابدین دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نشست ستاد اجرایی جشنواره با تأکید بر توجه کامل به محورهای هشت‌گانه ابلاغی رییس سازمان سینمایی در برنامه‌ریزی‌های جشنواره، مدیران این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

مجید زین‌العابدین در نشست ستاد جشنواره، در سخنانی با اشاره به بازنگری ساختار جدید بخش‌های اجرایی این رویداد بین‌المللی، از کامل شدن تفاهمات بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان برای برگزاری پرشور جشنواره خبر داد و گفت: خوشبختانه در هفته گذشته جلسات مختلفی برای ارتقای برنامه‌های اجرایی و هنری بین طرفین برگزار شد که ثمرات آن باعث تقویت هرچه بیشتر جشنواره می‌شود.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره سی و پنجم مطرح کرد: بعد از یک وقفه و فترت چهار ساله از برگزاری حضوری جشنواره به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این دوره نیازمند برنامه‌ریزی هر چه باشکوه‌تر برای حضور سینماگران حوزه کودک و نوجوان، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده‌ها است.

در ادامه نشست مذکور، آخرین اطلاعات ثبت نامی فیلم‌های داخلی و خارجی بررسی شد. همچنین مجید زین‌العابدین دبیر جشنواره با اشاره به ادغام برخی مدیریت‌ها به منظور چابک سازی ستاد جشنواره، احکام مدیران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را ابلاغ کرد.

مسعود احمدیان به عنوان مدیر اجرایی جشنواره، میثم بکتاشیان مدیر اجرایی اصفهان، سید مهدی سجادی مدیر مالی و حقوقی، رائد فریدزاده مدیر امور بین‌الملل، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه، وحید ملتجی مشاور عالی دبیر، حمیدرضا کتیرایی مدیر پشتیبانی، میلاد شکرخواه مدیر فناوری اطلاعات و مصطفی محمودی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره منصوب و معرفی شدند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیران جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید