آخرین خبر

مستر کلاس آواز هنرمند اوكرايني در ايران

آوای ایرانیان: دو هنرمند اوکراینی در ایران مستر کلاس آواز کلاسیک و صداسازی برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، در این مستر کلاسها که به همت کانون خوانندگان کلاسیک خانه موسیقی ۲۱ و ۲۲ مهرماه در خانه موسیقی برگزار می شود،‌ میتریایو وایدیم و گالینا خداکیوسا از کشور به آموزش آواز کلاسیک در زمینه صدا سازی ،وکالیست، تکنیک آواز و اجرای قطعات صحنه ای می پردازند.

میتریایو وایدیم فارغ التحصیل آکادمی ملی موسیقی چاکوفسکی کشور اوکراین است که در فستیوال بزرگ کلیسای سنت الکساندر شرکت کرده و به عنوان سولیست در گروه کر مردان شهرداری کیف حضور دارد. او طی سالهای گذشته برنده جوایز رقابت های بین المللی شده است.

گالینا خداکیوسا نیز از آکادمی بین المللی کیف(چایکوفسکی) فارغ التحصیل شده و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ به عنوان خواننده اپرا و ارکستر فعالیت کرده است. او از سال ۲۰۰۵ تا کنون در اپرای جوان کیف مشغول به کار است و اجراهایی برای اپراهای شهرداری و تاتر برای کودکان و نوجوانان داشته است. وی در سال ۲۰۱۳ جایزه چهارمین رقابت های بین المللی آواز را در کیف دریافت کرده است.

مستر کلاس آواز کلاسیک هنرمندان اوکراینی ساعت ۱۵ الی ۱۸ روزهای فوق در ساختمان فاطمی خانه موسیقی برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر درباره نحوه و هزینه ثبت نام در این کلاس ها می توانند با خانه موسیقی تماس حاصل نمایند.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستر کلاس آواز هنرمند اوکراینی در ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید