آخرین خبر

روایت نوازنده گروه شهرام ناظری از تصادف گروه// نگذاشتیم استاد ناظری از ماجرا مطلع شود

آوای ایرانیان: گروه “ناگفته ها” شهرام و حافظ ناظری بامداد امروز ، ۱۸ مهرماه در مسیر بازگشت از قزوین به تهران دچار سانحه تصادف شدند که در این میان فقط شهریار نظری، نوازنده دف و نگار حسینی ، مشاور رسانه ای کنسرت “ناگفته” دچار آسیب دیدگی شدند.
به گزارش آوای ایرانیان، شهریار نظری، نوازنده دف گروه شهرام ناظری که راننده ماشینی بود که دچار سانحه شد در گفتگو با آوای ایرانیان در خصوص جزئیات این تصادف گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد بود که به سمت تهران در حال حرکت بودیم که یکباره وسط اتوبان یک تویوپ لاستیک را دیدم و در نهایت در چند ثانیه نفهمیدم چه شد کنترل ماشین از دستم خارج شد و چپ کردیم.
وی ادامه داد: به جرات می توان گفت اگر ماشینم ساخت داخل بود تا الان تمامی سرنشینان ماشین مرده بودند اما باز جای شکرش باقی است که مشکل خاصی رخ نداد.
نظری در ادامه در خصوص وضعیت شهرام و حافظ ناظری گفت: خوشبختانه شهرام و حافظ ناظری در ماشین دیگری بودند که البته ماشین شهرام ناظری از ما جلوتر بود و متوجه تصادف ما نشد و تا این لحظه هم بنا به درخواست بچه ها نگذاشتیم استاد از این تصادف باخبر شود که البته با انتشار اخبار تصادف مسلما ایشان هم از این ماجرا باخبر خواهند شد .
وی گفت: البته ماشین حافظ ناظری که بعد از ما حرکت کرده بود هنگام تصادف تا ساعت ها ما را همراهی کرد.
نظری در خصوص آسیب دیدگان این حادثه گفت: در یک خبری خواندم که گفته شده است چند نوازنده گروه آسیب دیده اند که خوشبختانه اینچنین نیست و تنها بنده از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شده ام و همچنین نگار حسینی، مشاور رسانه ای کنسرت نیز از ناحیه گردن دچار ضربدیدگی جزئی شده اند در واقه در برخی خبر ها بزرگنمایی شده است .
وی در ادامه در خصوص وضعیت خود گفت: در واقع مچ دست چ÷م در رفته است و طبق گفته پزشکان باید یک ماهی در آتل باشد و امیدوارم سریعتر بهبودی لازم را کسب کنم تا بتوانم به اجراهای پس از ماه محرم برسم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت نوازنده گروه شهرام ناظری از تصادف گروه// نگذاشتیم استاد ناظری از ماجرا مطلع شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید