آخرین خبر

ناصر چشم آذر پس از سال‌ها “باران عشق” را روی صحنه برد

آوای ایرانیان: کنسرت ناصر چشم‌آذر با نام ˝شب باران عشق˝ با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت ناصر چشم‌آذر یکشنبه ۱۹ مهرماه به تهیه‌کنندگی شرکت “آوای دوران” به مدیریت رسول ترابی در تالار وحدت برگزار شد.

این کنسرت مهمانان ویژه ای همچون سیروس الوند، هوشنگ گلمکانی، پوران درخشنده، فرید شب‌خیز، علیرضا افکاری، رضا مهدوی، افشین مقدم و.. برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت، ناصر چشم‌آذر بعد از تشویق‌های مکرر مردم که پایان‌ناپذیر بود گفت: امشب اینجا دور هم جمع شدیم تا با هم به سال‌های دور بازگردیم. من وقت شما را بیش از یک ساعت نمی‌گیرم و فقط قصد دارم تا برای شما خاطره‌های خوب بسازم. زمانی که “باران عشق” را می‌ساختم تصوری از آن نداشتم و نمی‌دانستم که آیا می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند یا خیر، اما امروز واقعاً از ساخت آن خوشحالم و می‌خواهم باران عشقم را بر سر شما ببارم.

چشم آذر

فرهاد هراتی هم که در این برنامه به‌عنوان رهبر ارکستر حضور داشت در ابتدا گفت: امشب رپرتوار تغییر کوچکی پیدا کرده و بخش اول و دوم با هم جابجا شده‌اند.

سپس گروه کر کودکان اولین قطعات خود را با نام “ای نام تو بهترین سرآغاز” آغاز کرده و در ادامه قطعاتی چون “توانا بود هر که دانا بود”، “بوی ماه مهر”، “مادر من”، “صد دانه یاقوت” و “باز باران” را به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا کردند.

چشم‌آذر پیش از اجرای قطعه “مادر من” یادی از خسرو شکیبایی کرد و گفت: امشب واقعاً جای خالی او در این سالن احساس می‌شود. این قطعه را به یاد او می‌نوازیم.

چشم‌آذر در بخش دوم این کنسرت قطعاتی از “باران عشق” با نام‌های “انتظار” و “شور عشق” را اجرا کرد.

ادامه این کنسرت به موسیقی فیلم از ساخته‌های چشم‌آذر اختصاص داشت که در آن موسیقی فیلم‌هایی چون “تاراج”، “قارچ سمی”، “‌می‌خواهم زنده بمانم” و “قصه‌های مجید” اجرا شد.

این آهنگساز قطعه “قارچ سمی” را به درگذشتگان فاجعه منا تقدیم کرد.

بخش پایانی برنامه هم پلی به گذشته‌ها داشت و در آن قطعات خاطره انگیز چشم آذر همچون “مولا علی (ع)” اجرا شد که قطعه “مولا علی (ع)” تنها قطعه‌ای بود که با وکال حمیدرضا گلشن اجرا شد.

در این اجرا همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، امین عطایی، حمیدرضا مختاری، نوید شعبانزاده، عرفان شریف‌زاده ویولن اول، میلاد عالمی، مونیکا لوران، شاهرخ قائم‌مقامی، دانیال جورابچی، علیرضا چهره قانی، عاطفه سادات حسینی ویولن دوم، کریم قربانی، داود منادی، موژان ملأ مختاری، زهرا ساجدی ویولنسل، عماد نکویی، پژمان اختیاری، امین زمان خان، عرفان وکیلی ویولا، ناصر رحیمی فلوت، فرشید حفظی فرد ابوا، حسین میرزایی، سیامک میردادیان هورن، حسن فراهانی ترومپت، محمود منتظم و مهیار منتظم تیمپانی، همایون نصیری، علی رحیمی کوبه‌ای، ناصر چشم آذر پیانو و کیبورد، بهزاد اشعاری درام، مهرداد اختیاری گیتار بأس، سپهر عباسی کیبورد، ایمان جعفری ساکسیفون نوازندگان ارکستر کنسرت “شب باران عشق” را تشکیل می‌دادند.

همچنین کیمیا خانزادی، آرین هژیر، دیبا دیوانی، عرفان زرنانی، بیتا خشنود، هستی جلالی فر، امیررضا نریمانی، نگین جمعگی، پندار عطارد، علیرضا روحانی، نازنین بنی طبا، آوا شاکری، بهار شجاع، آوا قاسم پور، ترنم مهرجویی، سونیا اسپهرم، النا گودرزی، رعنا چشم آذر، مدیا غفاری نیز اعضای گروه کر کودک و نوجوانان نامیرا در این کنسرت بودند.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ناصر چشم آذر پس از سال‌ها “باران عشق” را روی صحنه برد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید