آخرین خبر

«بارتولومی و بیتمن» در بیستون کرمانشاه

کنسرت دوئت راک زهی «بارتولومی بیتمن» که در تهران لغو شد، جمعه شب ۲۶ شهریور، در بیستون کرمانشاه روی صحنه رفت.

 به گزارش آوای ایرانیان، «ماکیاس بارتولومی» و «کلمنز بیتمن» دو نوازنده اتریشی دوباره به ایران سفر کردند تا ۲۵ شهریورماه در کاخ سعدآباد تهران روی صحنه بروند اما این کنسرت بنا به دلایلی لغو شد. اما این دو نوزانده در دومین فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» که این روزها در کرمانشاه در حال برگزاری است، روی صحنه رفتند.

«ماکیاس بارتولومی» چهره‌ موسیقی راک زهی از اتریش هم نوازنده‌ سرشناس ویولن سل و برنده‌ جایزه‌ی نخست رقابت «پریما لا موزیک»، عضو ارکستر بین‌المللی مؤسسه‌ «آترگا» در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ و همچنین عضو ارکستر وین، اپرای دولتی و فیلارمونیک وین، ارکستر مجلسی اروپا و ارکستر مجلسی مالِر است. در این اجرا، کلمنز بیتمن، نوازنده­ی ویولون و ماندولا، متولد گراتس اتریش او را همراهی می کند.

این دو نوزانده اتریشی در سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور داشتند و طی دوشب در تالار رودکی به اجرای برنامه پرداختند. کنسرت این دو هنرمند در ایران با استقبال روبه‌رو شده بود و اجرای آنها برای یک شب دیگر تمدید شده بود. بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی اجرای «ماکیاس بارتولومی» و «کلمنز بیتمن» را یکی از بهترین اجراهای جشنواره سی و یکم موسیقی فجر می‌دانستند.

همچنین طی اعلام سایت بلیت فروشی میرسی، این دو نوزانده اتریشی فردا در موزه موسیقی ایران روی صحنه می‌روند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بارتولومی و بیتمن» در بیستون کرمانشاه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید