آخرین خبر

آلبوم «جاذبه» با یادبود کاپیتان پرسپولیس رونمایی شد

آوای ایرانیان: به مناسبت انتشار دومین آلبوم حامد محضرنیا نشستی با حضور هنرمندان،عوامل صداوسیما،ورزشکاران،خبرنگاران و خانواده‌ وی در هتل بزرگ تهران برگزار شد.
این مراسم با تلاوت کلام الله‌ مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
عبدالله روا و امیرعباس خلیلی مجریان سرشناس سیما پس از خیر مقدم به میهمانان، شروع به معرفی تعدادی از آثار تلویزیونی محضرنیا کردند از جمله تیتراژ‌ برنامه‌های «امروزهنوزتموم نشده»،«آوازه»،«گلخانه»،«مهمونی»،«آیه های تمدن»،«روزهای خوب»، «دعوت»و… را برای دقایقی مرور کردند و قسمت‌های برگزیده‌ای از آن‌ها بخش شد.
سپس به مناسب درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، کلیپی به نام «تو رفتی» را که با صدا،ترانه و آهنگسازی حامد محضرنیا برای وی ساخته شده بود، پخش کردند و دقایقی نه تنها حال و هوای پرسپولیسی‌ها بلکه هواداران فوتبال تغییر کرد.
پس از آن حامد محضرنیا و داوود محمدی نوازنده «گیتار» بر روی صحنه آمدند و دقایقی به صورت زنده قطعه «هنوزم بوی باروون» و قطعه‌ای دیگر از آلبوم «جاذبه» را اجرا کردند.
سپس حامد محضرنیا رو به حضار در خصوص آلبوم گفت: ۹۰ درصد ترانه آلبوم را خودم بر عهده داشتم و در کنار آن آهنگسازی برخی قطعات را انجام داده‌ام.
وی افزود تنظیم قطعات آلبوم بر عهده کوشان حداد،فرزاد سرور،پدرام فیروزیان،علی اسماعیلی،داوود محمدی بوده
محمد رضا شهیدی فو و سعید موذنی ترانه دو قطعه از «جاذبه» را سروده اند
میکس و مسترینگ قطعات را ایمان حجت،علی درخشنده،کوشان حداد و شاهین منصوری انجام داده اند
در این آلبوم نوازنده های سرشناسی چون بهنام حکیم،بابک یوسفی،حسن فراهانی،پدرام فیروزیان،یاشار خسروی و حسین شریفی نواخته اند
وی عنوان کرد محسن یگانه سال‌ها پیش به من گفت: مردم ایران از فقیر تا غنی دغدغه بسیاری دارند و یکی از چیزهایی که به آن‌ها آرامش می‌دهد، موسیقی است که لحظاتی که فارغ از کار می‌شوند را با آن سپری می‌کنند. من هم که به همین دلیل حساسیت موسیقایی‌ام بیشتر شده است، نزدیک به ۲۳ قطعه برای آلبوم «جاذبه» ساخته شد که تنها ۱۱ قطعه را برای آلبوم انتخاب کردیم.

جاذبه

مراسم رونمایی از آلبوم جاذبه هم با دعوت پدر حامد محضرنیا توسط مجریان به روی صحنه و سخنرانی ایشان صورت پذیرفت
در پایان مراسم به پاس قدردانی، اعضای خانواده محضرنیا،پیمان بیدهندی مدیربرنامه هایش که به گفته ی حامد محضرنیا به همراه هم و به قولی تیم دونفری متشکل از خود و پیمان بیدهندی آلبوم را به سرانجام رساندند و از باقی عوامل دست اندر کار ساخت آلبوم یک به یک دعوت شد تا بر روی صحنه بیایند و در این شادی کنار هم باشند.

جاذب

پیمان بیدهندی اضافه کردن که برنامه ریزی انجام اجراهای صحنه ای و کنسرت صورت گرفته و درحال انجام روند دریافت مجوز از وزارت ارشاد برای اجرای صحنه ای هست و احتمالا شاهد شروع تور کنسرت حامد محضرنیا بعد از ماههای محرم و صفر خواهیم بود
آلبوم «جاذبه» حامد محضرنیا از شنبه ۱۱ مهر ماه به سه طریق خرید از فروشگاههای سراسر کشور،خرید نسخه دیجیتالی از سایتهای بیپ تونز و رادیو پدیده و از راه سفارش اینترنتی و ارسال به درب منزل از سایتهای بامیلو و موزاندو امکان پذیر است

گفتنی است؛ آلبوم «جاذبه» دومین آلبوم حامد محضرنیاست و بیشترین شناخت مردم از وی به سبب اجرای تیتراژهای تلویزیونی است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم «جاذبه» با یادبود کاپیتان پرسپولیس رونمایی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید