آخرین خبر

آخرین وضعیت جسمانی نوازنده گروه شهرام ناظری پس از تصادف + عکس

آوای ایرانیان: شهریار نظری که چند روز پیش به همراه گروه شهرام ناظری در جاده قزوین به تهران دچار تصادف شد در خصوص آخرین وضعیت خود و همچنین برنامه کنسرت‌های آینده این گروه گفت.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، گروه “ناگفته ها” شهرام و حافظ ناظری چند روز گذشته در مسیر بازگشت از قزوین به تهران دچار سانحه تصادف شدند که در این میان فقط شهریار نظری، نوازنده دف و نگار حسینی، مشاور رسانه ای کنسرت “ناگفته” دچار آسیب دیدگی هایی شدند شدند.

نوازنده دف گروه شهرام ناظری که راننده ماشینی بود که دچار سانحه شد در خضوض آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: پس از انکه بنده در این حادثه از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بودم، روز گذشته عمل جراحی دستم به پایان رسید و قرار است حدود ۶ هفته دستم در گچ باشد .

وی ادامه داد: گروه کنسرت ایرانگردی ناگفته های شهرام و حافظ ناظری بلافاصله پس از پایان ماه های محرم و صفر برگزار خواهد شد و امیدوارم پس از گذراندن دوران نقاهت بتوانم به اجراهای پس از ماه محرم و صفر کنسرت “ناگفته ها” خودم را رسانم.

نظری

نظری درخصوص وضعیت شهرام و حافظ ناظری در ابن تصادف گفت: خوشبختانه شهرام و حافظ ناظری در ماشین دیگری بودند که البته ماشین شهرام ناظری از ما جلوتر بود و موقع تصادف متوجه تصادف ما نشد اما استاد ناظری از آن روز تا به حال مدام پیگیر وضعیت درمان بنده هستند و حافظ ناظری نیر از لحظه تصادف تاکنون به طور مداوم و حضوری همراه بنده بودند.

شریی

وی در ادامه از بزرگنمایی برخی رسانه های نسبت به اخبار تصادف اعضای گروه گفت: متاسفانه هنگان انتشار خبر تصادف گروه شهرام ناظری برخی رسانه ها درباره جزئیات این حادثه بزرگنمایی کردند که این مسئله موجب دوستان و نزدیکان اعضای گروه شده بود، بطوری که در خبری خواندم که گفته شده است چند نوازنده گروه آسیب دیده اند که خوشبختانه اینچنین نیست و تنها نگار حسینی، مشاور رسانه ای کنسرت نیز از ناحیه گردن دچار ضرب دیدگی جزئی شده اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “آخرین وضعیت جسمانی نوازنده گروه شهرام ناظری پس از تصادف + عکس”

  1. Great work John. So very much more fairly pics as well as arrows about this one particular. Especially directed specifically with Locations. It is likely to look great on my web page which has a major Clever brand upon it. Merely kiddingthe around.: -)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید