آخرین خبر

بر اثر ریزش سقف تئاترشهر؛ طراح صحنه “ترور” راهی بیمارستان شد + جزئیات حادثه

آوای ایرانیان: سیدمحمد جعفریان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به آوای ایرانیان گفت: بخشی از سازه فلزی بالای صحنه (پیشانی ) تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به دلیل فرسودگی بکسل های مهار کننده و تغییر اندازه دهنه تالار برای نصب دکور نمایش « ترور» دقایقی پیش فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به آوای ایرانیان گفت: این در حالی است که هنگام نصب دکور این اثر نمایشی که منجر به این حادثه شد سید بهزاد خلخالی مدیر واحد صحنه دچار آسیب دیدگی شد که بلافاصله راهی بیمارستان و تحت مراقبت های درمانی قرار گرفت، البته طبق اطلاعات رسیده از بیمارستان حال عمومی وی مساعد است.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ادامه داد: با رویدادن این اتفاق قرار شد تا کارشناسان امر در سالن حاضر شده و نظر کارشناسی خود را پیرامون مابقی تجهیزات ماشینری سالن اصلی بیان کنند.

جعفریان خاطرنشان کرد: آنها فردا با بررسی های خود اعلام خواهند کرد که آیا می توانیم اجراهای خود را ادامه بدهیم و یا اینکه این امکان از نظر فنی و امنیتی وجود ندارد. اگر امکان اجرا نباشد وارد فاز بازسازی آن خواهیم شد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای نمایشی ، مدیر دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد و تعدادی دیگر از کارشناسان دقایقی بعد از وقوع این حادثه در محل حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان جزییات این حادثه غیر مترقبه قرار گرفتند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بر اثر ریزش سقف تئاترشهر؛ طراح صحنه “ترور” راهی بیمارستان شد + جزئیات حادثه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید