آخرین خبر

هنوز شاکله اصلی ساختار فصل سوم “خندوانه” مشخص نشده است

آوای ایرانیان: برنامه خندوانه با گروهی خلاق و نوآور پا به پای مردم توانست موفقیت را برای خود رقم بزند.

به گزارش آوای ایرانیان، جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» در خصوص این برنامه گفت: از همان روزهای اول تمام دغدغه ما بر این بود که فرهنگ شادزیستن و خندیدن را بدون نیاز و احتیاج به هیچ چیزی در جامعه جا بیندازیم.

وی ادامه داد: شاد بودن و خندیدن در زندگی نیاز به سخت گیری ندارد و باید برای زندگی شاد و پر نشاط تلاش کنیم، چون تمام این انرژی مثبت در جامعه و زندگی تاثیر گذار است.

فرحانی در خصوص موفقیت «خندوانه» بیان کرد: در برنامه‌ای که همه عوامل اصلی آن هر روز و هر شب در فکر نوآوری و خلاقیت در سری قسمت‌ها هستند و با جان و دل کار می‌کنند به حتم مسیر موفقیت را طی می‌کند و این روزهای آخر هم که خندوانه به اتمام رسید، شکر خدا بازخورد خوبی را از مردم گرفتیم و متوجه شدیم «خندوانه» تا به امروز تاثیر گذار بوده است.

خندوانه

وی در ادامه درباره تصمیمات سری سوم اظهار داشت: تا به امروز با سازمان صدا و سیما در گفتگو هستیم و هنوز شاکله اصلی ساختار فصل سوم مشخص نشده است و این نوید را می‌دهم که در قسمت سوم پرقدرت‌تر و با انرژی بیشتر مهمان خانه‌های مردم هستیم.

فرحانی در پایان با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه عوامل «خندوانه» توضیح داد: خندوانه تلاش و زحمت ۱۱۸ نفر و ۳۰۰ روز برنامه بوده و تمام سعی ما بر این بود که فرهنگ شاد زیستن را در جامعه رواج بدهیم و حالا که به خط پایان رسیده ناراحت کننده است اما شروع دوباره و حضور در بین مردم دلگرمم می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنوز شاکله اصلی ساختار فصل سوم “خندوانه” مشخص نشده است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید