آخرین خبر

ترسیم سیمای متفاوت یک قهرمان در شبکه مستند

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، «پاییز پنجاه سالگی» روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزم او است و با نگاهی به دوران حضور «حاج قاسم» در منطقه جنوب‌شرق کشور از مهمترین دوران فعالیت ایشان تولیده شده است.

سردار محمد جمالی، از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله، همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که سال ۱۳۹۲ در سوریه شهید شد، او به واسطه سال‌ها فعالیت در جنوب شرق کشور و ارتباط مستقیم «حاج قاسم» را به خوبی می‌شناسد.

اسلام‌زاده در این مستند نگاهی به فعالیت‌های شهید سلیمانی در سامان‌بخشی به منطقه جنوب‌شرق کشور در قالب طرح احرار دارد و سراغ واکاوی ابعاد ناگفته و کمتر دیده‌شده زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی رفته است.

«پاییز پنجاه سالگی» به تهیه‌کنندگی مهدی نقویان، تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی شد و جایزه «بهترین نویسنده گفتار متن» بخش جایزه ملی، تندیس نقره‌ای بخش شهید «آوینی» و همچنین تندیس بخش «سرباز وطن» را از این جشنواره گرفت.

این مستند به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جدول پخش قرار گرفته و سه شنبه ۵ دی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند می رود. تکرار آن هم روز بعد ساعت ۹ و جمعه ۸ دی ساعت ۱۶ خواهد بود.

کد خبر

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ترسیم سیمای متفاوت یک قهرمان در شبکه مستند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید