آخرین خبر

کنسرت «مهدی یراحی» ناتمام ماند!

آوای ایرانیان: کنسرت «مهدی یراحی» با قطع کردن سیستم صوتی سالن از سوی مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، ناتمام ماند.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت مهدی یراحی که شامگاه پنجم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شد، هنگامی که این خواننده قصد اجرای قطعه آخر کنسرتش را در سانس دوم داشت، مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با قطع صدای سالن و باز کردن درهای سالن، اعلام کردند که زمان کنسرت در سانس اول تمام شده است و از جمعیت حاضر خواستند که سالن را ترک کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که مهدی یراحی از حاضرین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواست که از بین دو قطعه، برای اجرای آخرین قطعه یکی را انتخاب کند و پس از اعلام این موضوع و به محض آغاز قطعه مورد نظر، مسئولین سالن با قطع تمام سیستم‌های صدا و نور و باز کردن درهای سالن، خواستار خروج حاضرین دراین سالن کنسرت به دلیل اتمام زمان سانس شدند.

این رفتار با اعتراض حاضرین در سالن و مهدی یراحی از روی سن همراه شد.

مهدی یراحی که در سالهای گذشته تیتراژ برنامه «ماه عسل» را در چند نوبت خوانده، در صفحات شخصی اش به این موضوع واکنش نشان داد و در اعتراض به این رفتار مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نوشت: « بابت اتفاقی که در قطعه آخر سانس اول افتاد و مسئولین سالن با قطع کردن صدای سالن باعث مکدر شدن تان شدند متاسفم و بدانید که حال من هم بعد از اجرا بهتر از شما نبود».

نبود سالن برگزاری کنسرت های پاپ و انحصار برگزاری این اجراها در سالن میلادنمایشگاه باعث شده مسئولین این سالن برای چندمین بار رفتارهای این چنینی را تکرار کنند.

بسیاری از خوانندگان و گروه هایی که در این سالن کنسرت می دهند معتقدند که سالن میلاد نمایشگاه در قبال اجاره بهای بالایی که دریافت می کند، خدمات چندانی ارایه نمی دهد. از جمله معضلات همیشگی این سالن سیستم صوتی و کیفیت نازل آن است که همراه با اعتراض مخاطبان روبه رو بوده است.

ضمن این که برخورد نه چندان مناسب ماموران انتظامات سالن میلاد نمایشگاه با مردم نیز همواره در این سالن مشاهده شده است. همچنین رویکرد صرف اقتصادی مدیران این سالن باعث شده تا «میلاد نمایشگاه» برخلاف اغلب سالن های کنسرت شهر تهران، ردیف ویژه ای برای اهالی رسانه و خبرنگاران نداشته باشد.

منبع: فارس

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت «مهدی یراحی» ناتمام ماند!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید