آخرین خبر

واکنش‌ها به خبر ممنوع‌الکاری خواننده‌های موسیقی/ چارتار: ما ممنوع‌الفعالیت نیستیم

آوای ایرانیان: ساعتی پیش برخی سایت‌های خبری در گزارشی بدون ذکر منبع رسمی “از ممنوع الکاری بیش از ۲۴ چهره شاخص موسیقی در کشور” خبر داد و مدعی شده است این هنرمندان موسیقی به خاطر مواردی چون همکاری با سایت غیرمجاز «رادیو جوان»، پخش کلیپ در شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی تخلفات در کنسرت‌های خارج از کشورممنوع الکار شده اند.
حال آوای ایرانیان به عنوان رسانه تخصصی موسیقی ایران در پیگیرهای خوذ با تنی از چند از این هنرمندان که نامشان در این لیست به چشمم خورد تماس گرفته تا از صحت و سقم آ ن با خبر شود.
محمد حسین تفرشی، مدیربرنامه “چارتار” در گفتگو با آوای ایرانیان به انتشار شایعه ممنوع الکاری این گروه موسیقی اینچنین واکنش نشان داد: گروه موسیقی “چارتار” تاکنون هیچ نامه‌ای نسبت به ممنوع‌الفعالیت شدن دریافت نکرده است.
وی ادامه داد: کنسرت های “چارتار” چند وقت پیش بود که بدون هیچ مشکلی در شهرهای مختلف کشور برپا شد.
تفرشی در پایان گفت: گروه “چارتار” با سایت‌های غیرمجاهمکاری ندارد و حتی مستندات این عدم همکاری را نیز به وزارت ارشاد ارائه کرده‌ایم.

گفتنی است، آوای ایرانیان به علت رعایت اخلاق حرفه ای رسانه ای و حفظ حرمت هنرمندان از انتشار اسامی مطرح شده در لیستی که توسط برخی رسانه ها عنوان شده خودداری کرده و صرفا اسامی هنرمندانی در گزارش های خود می‌آورد کهاین هنرمندان و سرپرستانشان طبق رضایت شخصی نسبت به این خبر اظهار نظر کرده اند.

این گزارش ادامه داد…

واکنش وزارت ارشاد نسبت به این خبر را بخوانید

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش‌ها به خبر ممنوع‌الکاری خواننده‌های موسیقی/ چارتار: ما ممنوع‌الفعالیت نیستیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید