آخرین خبر

وزیر ارشاد هم به خبر “ممنوع‌الکاری خواننده‌های شاخص موسیقی واکنش نشان داد

آوای ایرانیان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظر بنده، واژه “ممنوع الکار” ، واژه غلطی است و بهتر است از این اصطلاح استفاده نکنیم. زیرا کسی را نداریم که نامش به طور رسمی در جای خاصی اعلام شود و بگوییم فعالیت فلان خواننده به طور کلی ممنوع است.
به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در جمع خبرنگاران در واکنش به اخبار ممنوع الکاری خواننده های موسیقی که این روزها منتشر شده است گفت:وزارت ارشاد در تمامی حوزه ها به محتوای آثار توجه می کند که اگر محتوای آن اثر مورد پذیرش باشد به آن اثر مجوز می دهیم. البته این امکان است که اثر فرد خاصی به دلایلی مورد پذیرش ما قرار نگیرد و کارش به نحوی بوده که احیانا با برخی از شبکه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی همکاری جدی داشته باشد و در این حالت است که ما با بررسی همه جوانب به تولیدکننده اثر میگوییم که اثرتان مورد قبول ما نیست ودر نهایت مجوزی برای اثر صادر نمیکنیم.
وی تاکید کرد: اینکه طی چند روز اخیر فهرستی از اسامی ممنوع الکارهای موسیقی اعلام شده است و گفته شود این اسامی از نظر وزارت ارشاد اجازه فعالیت ندارند، به هیچ وجه صحیح نیست نیست و وزارت ارشاد هیچ فهرستی را منتشر نکرده و تایید نکرده است.

منبع :آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وزیر ارشاد هم به خبر “ممنوع‌الکاری خواننده‌های شاخص موسیقی واکنش نشان داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید