آخرین خبر

پیمان خازنی موسیقی مستند «باغبان گل‌ها» را می‌سازد

آوای ایرانیان: پیمان خازنی که این روزها در حال تولید نخستین اثر خود در ژانر تکنوازی است، از ساخت موسیقی برای مستند پیرنیا؛ «باغبان گل‌ها» به کارگردانی هومن ظریف خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان،‌ در این مستند که مرحله تولید را پشت سر می گذارد،علاوه بر تعدادی از اعضای خانواده و نزدیکان پیرنیا، تنی چند از موسیقیدانان و منتقدان ندر آن حضور خواهند داشت. این اثر به بررسی زندگی داوود پیرنیا و روند شکل گیری و تولید برنامه گلها – که بعد ها به یک ژانر در موسیقی ما تبدیل شد- می پردازد.

پیمان خازنی که پیش از این ساخت موسیقی فیلم مرز پر گهر درباره فعالیت‌های ادبی و هنری حسین گل گلاب، شاعر سرود «ای ایران»، را انجام داده بود، این بار نیز در کنار هومن ظریف قرار گرفته است تا برای دومین بار با این کارگردان همکاری داشته باشد.

«مرز پرگهر» فیلمی مستند ساخته هومن ظریف درباره فعالیت‌های ادبی و هنری حسین گل گلاب، شاعر سرود «ای ایران»، ادیب و ادستاد دانشگاه است. در این فیلم با افرادی همچون هما و فرخ گل گلاب، پریدخت آوا و هومن صدر، خانواده استاد غلامحسین بنان و فرخ و گلنوش خالقی، علی غضنفری شاعر، ترانه سرا و مترجم، ناصر جبلی؛ شاعر و پدر حمید جبلی، جهانگیر هدایت، میلادکیایی، آهنگساز و نوازنده سنتور و عبدالجبار کاکایی درباره حسین گل گلاب گفتگو شده است.

ساخت مستند داوود پیرنیا باغبا گلها با تصویربرداری و مشاوره بصری اسماعیل جعفری از سال گذشته آغاز شده است و تصویربرداری اش هنوز ادامه پیدا کرده است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیمان خازنی موسیقی مستند «باغبان گل‌ها» را می‌سازد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید