آخرین خبر

سعید شهروز: ممنوع الکارم کردند ولی برگشتم

آوای ایرانیان: خواننده «غزلک» پس از سالها دوری از عرصه موسیقی و خوانندگی با انتشار آلبوم پاپ وجدید خود بازمی گردد.

به گزارش آوای ایرانیان، سعیدشهروز درباره عدم حضور خود در عرصه موسیقی توضیحاتی به خبرنگار موسیقی برنا داد و اظهار داشت: طی این چندسال که به نظر می‌رسد درعرصه نبوده‌ام، حضور داشته‌ام ولی حضوری کمرنگ و جسته وگریخته داشته ام. از سال ۹۲ فعالیت خود را درقالب برگزاری کنسرت آغازمجدد کرده ام ولی درسال۹۳ مشکلاتی پیش آمد که منجر شد ممنوع الکار شوم و نتوانم فعالیت خود را ادامه دهم.

وی افزود: از اوایل سال ۹۲ که تصمیم گرفتم فعالیت خود را ادامه بدهم با خواندن در تیتراژ برنامه «شهرباران» کارخود را شروع کردم و به دنبال آن کنسرت‌های موفقی برگزار کردم . اما در سال ۹۳ به دلیل پخش های بی علت از سایت های مختلف و به شکل غیرمجاز، ممنوع الکار شدم. علاوه بر این ، اتفاق ناخوشایند دیگری برایم افتاد و رهبر ارکسترم ؛میلاد فاضلی؛ به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت و کلا سال پراندوه و شلوغی بود. به همین دلیل من انگیزه ای برای کارکردن نداشتم. اما دوباره در ابتدای سال ۹۴ کارم را با تولید یک تک قطعه آغاز کردم و اوایل مردادماه نیز کنسرت برگزار کردم که با استقبال خوبی همراه شد. با اینهمه معتقدم تا آلبوم به بازار نفرستم اتفاق خوب و خوشایندی نخواهد افتاد.

شهروز بااشاره به ۶ سال ممنوع الکاری خود، ادامه داد: احساس کردم بعداز ۶ سال کار نکردم و عدم حضور درعرصه موسیقی،لازم است حضور خود را اعلام کنم و با کارهای جدیدم به استقبال مخاطبان قدیمی خود شوم وکار جدیدمنتشر کنم. من از قدیم خواننده بی حاشیه ای بودم و به فکر مخاطبم نیز هستم . برای همین قصد دارم آلبومی که در دست تولید است را همسو با سلیقه و خواسته مخاطبانم تولید و منتشر کنم.

وی درپایان گفت: حالا که بعداز این همه غیبت قرار است به عرصه موسیقی و نزد مخاطبانم بازگردم، سعی می کنم با دست پر بازگردم.چون برای مخاطبان و شعور آنها ارزش و احترام خاصی قائلم.

سعید شهروز از اولین خوانندگان پاپ بعداز انقلاب است که آلبوم‌های غزلک، پسرای مشرقی، نقره داغ، جون من و جون شما،گلابتون، معبد، پسرم ، بی خوابی و تعداد زیادی تک آهنگ را درکارنامه خود دارد.
منبع: برنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سعید شهروز: ممنوع الکارم کردند ولی برگشتم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید