آخرین خبر

واکنش شدید مدیر کل مستعفی ارشاد به اطلاعیه امروز دفتر موسیقی

آوای ایرانیان: صبح امروز “دفتر موسیقی وزارت ارشاد” در خبری اعلام کرد: ” طبق دستور عمل جدیدی تمامی هنرمندانی که مجوز آلبوم صوتی دارند و متقاضی اجرا صحنه ای آلبوم خود هستند، با حذف «بررسی شورای موسیقی»، زمان دریافت مجوز اجرای صحنه ای آنها به نصف خواهد رسید.” اما در پی این خبر مدیر کل سابق دفتر موسیقی ارشاد در گفتگو با آوای ایرانیان واکنش نشان داد.
دکتر پیروز ارجمند، مدیر کل مستعفی دفتر موسیقی ضمن تکذیب “جدید بودن” این بخشنامه از انجام کامل این روال در دوره مدیریتش خبر داد و به خبرنگار آوای ایرانیان گفت؛ در راستای تسهیل در انجام امور اداری صدور مجوز کنسرت ها و از ابتدای حضور اینجانب در دفتر موسیقی این قانون اجرا می شد و این موضوع در دوره مدیریت اینجانب به طور کامل اجرا میشد و تازگی ندارد.
وی در ادامه افزود: روال بررسی آثار برای صدور مجوز اجرای کنسرت بدین گونه است که اگر گروهی ثبت رسمی در دفتر موسیقی شده باشد و برای ثبت، اشعار و اثار تصویری ارایه کرده باشد و هم چنین گروه هایی که دارای آلبوم منتشر شده با مجوز دفتر موسیقی بودند برای صدور مجوز نیاز به طرح در شورا نبود و مجوز کنسرت، بر اساس همان مجوز البوم صادر می شد.
وی گفت: یکی دیگر از کارهایی که انجام دادم اطمینان به نظرات کارشناسان دفتر موسیقی در بخش صدور مجوز اشعار، شرکت ها، البوم و اجرای صحنه ای بود که به حق از نیروهای خوب و متخصص دفتر موسیقی هستند. بنابر این بعضی از امضاها در مسیر بررسی حذف شد و سرعت کار بالا رفت، سامانه دفتر هم که راه اندازی شد سرعت بررسی اشعار از طریق سایت خیلی زیاد شد و البته قرار بود تا پایان سال گذشته کلیه فعالیت های دفتر موسیقی در قالب سامانه باشد که با عدم پرداخت پول پیمانکار سایت اجرای آن متوقف شد و متاسفانه بخش بودجه دست من نبود و نمی توانستم کاری دیگر انجام دهم.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش شدید مدیر کل مستعفی ارشاد به اطلاعیه امروز دفتر موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید