آخرین خبر

تاکید بر هم‌افزایی دانشکده‌های تخصصی در حوزه تئاتر دانشگاهی

به گزارش آوای یارانیان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، دومین جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌های تخصصی مستقر در شهر تهران با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و امیرحسین حریری مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره‌کل هنرهای نمایشی و مدیران گروه‌ آموزشی دانشکده‎های تخصصی روز دوشنبه یکم آبان در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

مسائل مرتبط با حوزه تئاتر دانشگاهی اعم از بحث آموزش، پژوهش و اجرا در زمینه هم‌افزایی و هدفمندی بین دانشکده‌های تخصصی با اداره‌کل هنرهای نمایشی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این راستا و براساس حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی، طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنرهای نمایشی برپا خواهد شد. علاوه بر شرکت‌کنندگان در بخش‌های ستادی و اجرایی این طرح، تولیدات هنری این طرح نیز در قالب رپرتوار نمایشی و اجرای عموم مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

همچنین ارتباط شورا با نمایندگان کانون‌های دانشجویی و مدیران گروه دانشکده‌های شهرستان‌ها در جلسات بعد، به‌منظور نقش جدی‌تر آن‌ها در مصوباتی که منجر به رویدادهای هنری و پژوهشی خواهد شد، مدنظر است.

 

شورای مدیران گروه آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌های تخصصی در تلاش است تا ارتباط خود را با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیشتر کرده و به نوعی ارتباطی هدفمند بین این وزارتخانه، اداره‌کل هنرهای نمایشی و دانشکده‌های تخصصی در حوزه ارتقا و تعالی تئاتر دانشگاهی رقم بزند.

 

مهدی حامدسقایان مدیرگروه آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه تربیت مدرس، بهرام جلالی‌پور مدیرگروه آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه هنر، مریم دادخواه مدیرگروه آموزشی هنرهای نمایشی هنرهای زیبا، بهزاد آقاجمالی و علی حاج ملاعلی مدیران گروه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه سوره، داوود بنی اردلان مدیرگروه آموزشی هنرهای نمایشی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه نبی اکرم دیگر حاضران در این رویداد بودند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تاکید بر هم‌افزایی دانشکده‌های تخصصی در حوزه تئاتر دانشگاهی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید