آخرین خبر

اعلام سینماهای میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

آوای ایرانیان: از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کتاه تهران، پردیس سینمایی «چارسو» میزبان سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد.

به گزارش آوای ایرانیان، پردیس سینمایی «چارسو» به‌ عنوان محل برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تعیین شده است و مهمانان در طبقه هفتم این پردیس سینمایی مجموع فیلم های این دوره از جشنواره را تماشا می کنند.

طبقه هفتم «چارسو» با مجموع ۹۰۰ صندلی، دارای ۵ سالن حرفه‌ای سینما است که به آخرین امکانات صوت و تصویر و نیز تکنولوژی سینمای دیجیتال مجهز است.

در طبقه ششم این مجموعه فضای باز فرهنگی به متراژ ۳ هزار مترمربع پیش‌بینی شده که تماشاگران قبل از ورود به سالن سینما و پس از پایان اکران فیلم در این بخش از مجموعه سینمایی «چارسو» تردد می کنند.

این جشنواره در دوره‌های پیشین در محل موزه هنرهای معاصر، فرهنگسرای بهمن، سینما فلسطین، سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پردیس ملت برگزار شده بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. پردیس سینمایی «چارسو» در خیابان جمهوری تقاطع پل حافظ واقع شده است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام سینماهای میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید