آخرین خبر

هدیه معیشتی سازمان سینمایی برای بیش از 2500 سینماگر

به گزارش آوای ایرانیان  به گفته محمد خزاعی، فهرست این سینماگران واجد شرایط، توسط سازمان سینمایی با هماهنگی هیات مدیره خانه‌سینما تهیه شده که بیماران خاص و نیز، سینماگران را شامل می‌شود .

وی با اشاره به اولویت‌های لحاظ شده در این بسته حمایتی گفت: ‌طی چهار ماهه گذشته این دومین بسته معیشتی است که از سوی سازمان سینمایی برای تعدادی از سینماگران و اعضای صنوف پیش‌بینی می‌شود و این هدیه معیشتی برای بیماران خاص به تعداد ۱۷۵ نفر، اعضای صنوف به تعداد ۲۲۲۸ نفر و خانواده مرحومین به تعداد ۱۱۱ نفر در نظر گرفته شده است.

خزاعی با بیان اینکه تاکنون، پنج نوبت، بسته معیشتی از ابتدای دولت سیزدهم به خانواده سینما تعلق گرفته، افزود: سه مرحله اول در سال ۱۴۰۱ توسط صندوق اعتباری هنر، صورت گرفته است و مرحله چهارم همزمان با شب یلدا توسط سازمان سینمایی واریز شده و در مرحله پنجم به مبلغ ۲ تا ۵ میلیون تومان به مناسبت عید سعید فطر واریز خواهد شد.

وی اظهارکرد: بسیاری از سینماگران نظر به شرایط اقتصادی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که یکی از ماموریت‌های اصلی ما، در سالجاری، تمرکز بیش‌تر و رسیدگی به اینگونه امور خواهد بود.

به گفته وی، اینگونه حمایت‌ها ناکافی و مقطعی است و معتقدیم سینما، به زیرساخت‌های پایدار در زمینه توسعه اشتغال و ارتقای معشیت نیاز دارد که این مهم، در پرتو همدلی، همگرایی و همکاری بیشتر محقق می شود.

رئیس سازمان سینمایی همچنین، اضافه کرد: اشتغال و معیشت مهم‌ترین دغدغه سازمان سینمایی کشور است و لازم است با هم‌اندیشی همه صنوف سینمایی به طرح‌های مشترک، جامع و پایدار برسیم.

وی ضمن تشکر از هیات مدیره خانه‌سینما به خاطر پیگیری و سامان‌دهی افراد واجد شرایط در این طرح افزود: همچنین، جا دارد از خیرین عزیزی که در این زمینه ما را یاری رسانده‌اند، قدردانی کنم

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هدیه معیشتی سازمان سینمایی برای بیش از ۲۵۰۰ سینماگر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید