آخرین خبر

همراه با جشنواره 34 فیلم فجر/ “آخرین بار کی سحر رو دیدی” به اداره آگاهی رسید+ عکس

آوای ایرانیان: فرزاد موتمن کارگردان فیلم “آخرین بار کی سحر رو دیدی” به آوای ایرانیان گفت: هم اکنون در مرحله فیلم برداری قرار داریم و تا امروز چیزی در حدود ۶۰ الی ۶۵ درصد کار فیلم برداری شده است.

وی افزود: این فیلم با توجه به روندی که در فیلمبرداری آن مشاهده می شود قطعا برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد و در جشنواره نمایش داده می شود.

کارگردان “آخرین بار کی سحر رو دیدی” ادامه داد: کارهای تدوین فیلم به صورت همزمان در حال انجام است و خانم “ژیلا ایپکچی” کار آن را انجام می دهد.

سحر

موتمن تصریح کرد: لوکیشن های فیلم به طور کامل در تهران و حومه تهران قرار دارد. در حال حاضر در اداره آگاهی تهران به فیلم برداری قسمت های لازم به سر می بریم.

فریبرز عرب نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی به عنوان بازیگر و بهرام بدخشانی مدیر فیلمبرداری، ژیلا ایپکچی تدوین، جهانگیر میرزا جانی طراح صحنه، میشا جودت در مقام طراح گریم، رشید دانشمند مدیر صدابرداری، فرهاد کی نژاد به عنوان مدیر تولید، پویا نبی دستیار کارگردان، منصور میرشکاری برنامه ریز، سعیده دلیریان به عنوان منشی صحنه، مسعود شرفی کیا مدیر تدارکات و مریم نراقی مشاور رسانه ای در این پروژه هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می شود و به افسر نگهبان می گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است…

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همراه با جشنواره ۳۴ فیلم فجر/ “آخرین بار کی سحر رو دیدی” به اداره آگاهی رسید+ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید