آخرین خبر

پولاد کیمیایی همبازی حمید فرخ‌نژاد در “175غواص”

آوای ایرانیان: پیش‌تولید فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» به کارگردانی سعید چاری که از نیمه آبان ماه آغاز شده بود از اواخر آذرماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید می‌خورد.به جز حمید فرخ‌نژاد و سید جواد هاشمی، پولاد کیمیایی دیگر بازیگر این فیلم سینمایی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، پیش‌تولید فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» به کارگردانی سعید چاری که از نیمه آبان ماه آغاز شده بود با برنامه‌ریزی انجام شده از اواخر آذر ماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دربین برود.

سعید چاری که پروانه ساخت فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» را چندی پیش دریافت کرده بود قصد دارد تا به در صورت آماده شدن آن، فیلم را برای اکران در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

در حال حاضر فیلمنامه «۱۷۵ غواص» روزهای پایانی بازنویسی خود را پشت سر می‌گذارد و عوامل تولید در حال انتخاب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

حمید فرخ‌نژاد، سید جواد هاشمی، دانیال عبادی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی انتخاب شده‌اند. پولاد کیمیایی نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است که در چند روز گذشته به این پروژه اضافه شده است.

فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» بازیگران دیگری نیز دارد که تا چند روز آینده به این پروژه اضافه می‌شوند.

از آنجا که بخشهای بسیار زیاد فیلم «۱۷۵ غواص» بر روی آب و دریا اتفاق می‌افتد گروه تولید روند بسیار سختی را در پیش دارند که قصد دارند تا تمهیداتی بیندیشند تا بخش‌های اصلی مار با کیفیت خوبی تولید شود.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است که در تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، اصفهان، مازندران و آبادان انجام شود. در حال حاضر فیلمنامه «۱۷۵ غواص» طبق نظر کارگردان و مشاوران پروژه در حال بازنویسی مجدد است تا در زمان باقی‌مانده تا آغاز فیلمبرداری، فیلمنامه کار آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عملیات «کربلا ۴» لو می‌رود و بخاطر این خیانت، لشگری که فرمانده ای آن را حبیب و حاج عبدالرضا بر عهده داشتند گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر می‌شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده‌ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج عبدالرضا می‌خواهد نیروهایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد… سالها می‌گذرد و حبیب بر نمی‌گردد تا اینکه در سال ۹۴ پیکر حاج حبیب توسط حاج عبدالرضا که اکنون رئیس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا می‌شود که ۱۷۵ غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز می‌گرداند…

از عوامل انتخاب شده فیلم تاکنون حضور سعید چاری کارگردان،محمد ازادی مهربانی تهیه کننده،حسین ملکی به عنوان مدیر فیلمبرداری،ثنا صادقی فیلمنامه نویس،سید محمد پاچناری به عنوان مدیر تولید و ناصر ناصری‌منش مشاور پروزه قطعی شده است.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پولاد کیمیایی همبازی حمید فرخ‌نژاد در “۱۷۵غواص””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید