آخرین خبر

«جلوه‌های خط و نقش» به نیاوران رسید

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با مروری از آثار این ۲ هنرمند با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در گالری شماره ۱ این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

در این نمایشگاه ۴۴ اثر از مجید رفیع‌پور هنرمند نقاش، با استفاده از تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد در اندازه‌های ۱۰۰ در ۷۰ و ابعاد بزرگ‌تر و همچنین ۳۳ اثر نستعلیق از آثار هنرمند خوشنویس کامران کوهستانی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و اندازه‌های بزرگ‌تر به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

کامران کوهستانی از استادان انجمن خوشنویسان ایران و مدرس هنر مراکز فرهنگی و دانشگاهی است که ۴۰ سال سابقه هنری دارد و تاکنون نمایشگاه‌های متعددی را به اتفاق همسر هنرمندش، نگارگر معاصر «رفعت موسوی» در داخل ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و این نمایشگاه نیز از پنجاه و پنجمین نمایشگاه‌های او است.

 

مجید رفیع پور از نقاشان هنرمندی است که بیش از ۳۰ سال سابقه هنری دارد. این هنرمند ظریف‌ترین تکنیک‌های نقاشی و نگارگری را از زنده یاد استاد «بیوک احمری» آموخته و این نمایشگاه را نیز به پاس تعالیم ارزنده آن هنرمند، به ایشان تقدیم کرده است. شرکت در بیش از ۱۰ نمایشگاه جمعی و برگزاری ۵ نمایشگاه انفرادی و همچنین برگزیده شدن در دومین بی‌ینال نقاشان ایران در سال ۱۳۷۳ از سوابق هنری مجید رفیع پور است.

 

نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» روز جمعه چهاردهم مهر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند روزهای عادی از ساعت ۱۰ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این آثار بازدید کنند.

 

این نمایشگاه تا ۲۱ مهر دایر است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جلوه‌های خط و نقش» به نیاوران رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید