آخرین خبر

انتشار و توزیع عجیب آلبوم «عباس قادری» در تهران

آوای ایرانیان: خواننده قدیمی موسیقی موسوم به کوچه بازاری کشور، جدیدترین آلبومش را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و این در حالی‌ست که هنوز مشخص نیست این آلبوم مجوزهای قانونی را اخذ کرده است یا نه.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «قسم» با صدای «عباس قادری» در روزهای گذشته در برخی مراکز فروش تهران توزیع شده است و «عباس قادری» نیز در یک فایل ویدئویی که در سایت شخصی و فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرده است که به زودی در تهران کنسرتی را برای هموطنان‌مان خواهیم داشت.

آلبوم «قسم» با صدای «عباس قادری» و آهنگسازی و تنظیم «شهرام قادری» (پسر عباس قادری) و با حضور چهره هایی چون فریدون خشنود، ترانه مکرم، پیام طونی و … منتشر شده است.

«شهرام قادری» در توضیح شیوه انتشار این آلبوم در تهران توضیح داد: «تمام مراحل تولید این اثر در خارج از کشور انجام شده است ولی پس از تولید در برخی فروشگاه‌های تهران ارائه و توزیع شده است.

عباس قادری یکی از خوانندگان قدیمی به سبک موسیقی مردمی در ایران است. او در سال‌های آغازین دهه‌ ۱۳۵۰ با اجرای ترانه‌های، «بدنام» و «زیارت» به شهرت رسید. او خواننده‌ای از نسل خوانندگان مردمی ایران است که بعد از انقلاب دست از کار خود نکشید و همچنان کارش را تا به امروز ادامه داده است. بعد از حدود چهل و پنج سال فعالیت هنری در کارنامه هنری این هنرمند حدود ۸۳۰ ترانه در آلبوم‌ها و سبک‌های مختلف به چشم می‌خورد و از این هشتصد و سی اثر عباس قادری ، حدود هفتاد آهنگ ، برای فیلم های قبل از سال ۵۷، موسوم به فیلم‌های فارسی اجرا شده است که از جمله معروف‌ترین این قطعات که برای فیلم اجرا شده است ، می توان قطعات «بدنام» و «چیزی که عوض داره گله نداره» را نام برد .

منبع: موریک ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار و توزیع عجیب آلبوم «عباس قادری» در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید