آخرین خبر

فراخوان جذب خبرنگاران کودک و نوجوان منتشر شد

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع رسانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

 

یکی از برنامه های جنبی جشنواره امسال، جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال است که بر همین اساس، فراخوان این بخش منتشر شد.

 

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این بخش جشنواره می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۵ شهریور برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸-۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

 

طبق اعلام کمیته خبرنگاران نوجوان، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، متقاضیان در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کرده و افراد برگزیده، همکاری خود را با کمیته خبرنگاران نوجوان آغاز می‌کنند.

 

خبرنگاران کودک و نوجوان تا پیش از آغاز رسمی جشنواره در ۱۵ مهر، در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف رسانه‌ای و سینمایی آموزش‌های لازم را طی می‌کنند تا آماده پوشش رویدادها و اخبار جشنواره بشوند.

 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهر سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فراخوان جذب خبرنگاران کودک و نوجوان منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید