آخرین خبر

آخرین وضعیت جسمانی لوریس چکناوریان + عکس

آوای ایرانیان، آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت موسیقی کشورمان بعد از مصدومیتی که طی روزهای گذشته از ناحیه پا برای او اتفاق افتاده، از بهبود اوضاع جسمانی خود با نظارت پزشکان خبر داد.

لوریس چکناوریان درباره مصدومیت چند روز گذشته خود توضیح داد: متاسفانه یک بار دو هفته پیش پایم به میله عابر پیاده خیابان اصابت کرد و از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم اما از بد حادثه ۳ روز پیش دوباره در خیابان افتادم و تاندوم همین پایی که ۲ هفته پیش دچار آسیب دیدگی شده بود، پاره شد و من درد بسیار زیادی کشیدم.

چکناواریان

وی ادامه داد: طبق دستور پزشک مجبورم که تا دو هفته در منزل استراحت کنم و تا جایی که می توانم راه نروم، خوشبختانه با توجه به اینکه شکستگی از این ناحیه وجود نداشته و فقط تاندوم ها پاره شده مدت زمان کمتری باید استراحت کنم اما مطمئن باشید در همن چند روز هم در خانه هم استراحت می کنم و هم به فعالیت در موسیقی با جدیت هرچه تمام تر مشغول خواهم بود.

این آهنگساز پیشکسوت در بخش پایانی صحبت های خود گفت: از تمامی هنرمندان و مخاطبان موسیقی در این چند روز که بهار آغاز شده می خواهم تا آنجا که می توانند خوش بگذارنند و در کنار خانواده‌های خود بهترین لحظات را رقم بزنند و نگران هیچ چیزی نباشند. من نفس می کشم ، زنده ام و در کنار شما از این بهار زیبا و تعطیلات نوروز لذت می برم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین وضعیت جسمانی لوریس چکناوریان + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید