آخرین خبر

برخلاف شایعات،سرجوخه روی آنتن میرود

آوای ایرانیان: برای چندمین بار است که تیزر یک سریال تلویزیونی پخش می‌شود اما یک باره سریال به زمان می‌خورد و با بلاتکلیفی مواجه می‌شود. «گاندو» ساخته جواد افشار در شبکه سه و «۸۷ متر» کیانوش عیاری در شبکه یک نیز پیش از این با همین حاشیه مواجه شده بودند و سریال عیاری که قبل از ماه محرم تیزرهای آن به پخش رسید هنوز هم رنگ آنتن را به خود ندیده است.

و حالا سریال «سرجوخه» تولید جدید سیمافیلم که مدتی است تیزرهای آن از شبکه سه سیما پخش می‌شود و قرار بود  روی آنتن این شبکه برود نه تنها به پخش نرسید بلکه بدون هیچ دلیل مشخصی از طرف روابط عمومی سریال اطلاع رسانی شد که «طبق آخرین تصمیمات قرار شده تا پخش این مجموعه امنیتی-جاسوسی مدتی به تعویق بیفتد. هنوز زمان پخش مشخصی برای این سریال اعلام نشده است.»

ماجرای درآمد ۱۰ هزار میلیاردی صداوسیما چیست؟/ سریال‌های معلق!

سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری ساخته شده و حالا این دومین مجموعه امنیتی در شبکه سه سیماست که با حواشی‌ هم همراه شده است. فضای این سریال که فراتر از یک درام عاشقانه و روابط صرفاً مثلثی است ایجاب می‌کند به صورت شفاف‌تری درباره مسائل آن اطلاع رسانی شود. به ویژه که این سریال دغدغه‌هایی را سوژه خود قرار داده است که اگرچه چندین سال است مسائل مبتلابه جامعه است اما تلویزیون به دلیل محافظه کاری یا هر مساله دیگر تاکنون سراغ آنها نرفته است موضوعاتی مثل اینفلوئنسرها و شاخ‌های مجازی که از سنین کودک تا نوجوان و جوان را درگیر خود کرده است.

روز گذشته سامان صفاری یکی از بازیگران سریال نیز در پست اینستاگرامی خود به حجم ممیزی‌های این سریال اشاره کرد و نوشت: «دلیل تعویق و البته توقف پخش هنوز به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده‌ها حجم بالای ممیزی موجب شده تا سریال به موقع آماده پخش نشود!!»

نکته‌ای که هنوز از طرف صاحبان سریال مورد تایید قرار نگرفته است اما بعد از چند بار تعویق در پخش سریال‌ها لازم است حداقل از طرف مسئولان امر نسبت به آنها شفاف سازی شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برخلاف شایعات،سرجوخه روی آنتن میرود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید